Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Poczta Polska zaleca korzystanie z usługi Odbiór w Punkcie

Poczta Polska wspólnie z partnerami wprowadziła dodatkowe środki ochrony oraz zmiany w procesie odbioru paczek, które mają na celu zwiększenie bezpieczeństwa pracowników oraz klientów korzystających z usługi Odbiór w Punkcie.

Poczta Polska zaleca korzystanie z usługi Odbiór w Punkcie
Poczta Polska zaleca korzystanie z usługi Odbiór w Punkcie, fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 30-03-2020, 11:05

Sieć tworzą placówki pocztowe, automaty Smartbox, sklepy Żabka, stacje PKN Orlen oraz kioski i saloniki prasowe Ruchu. W sumie to ponad 12 tys. punktów w całej Polsce.

Wprowadzone ostatnio zmiany objęły m.in.:

  • Wydzielenie specjalnych stref bezpieczeństwa w placówkach pocztowych, gwarantujących możliwość zachowania bezpiecznej odległości pomiędzy klientem a pracownikiem.
  • Montaż ochronnych barier pleksi przy kasach w punktach odbioru.
  • Ograniczenie liczby klientów przebywających w tym samym czasie w punkcie.
  • Zabezpieczenie punktów i pracowników w niezbędne środki do dezynfekcji i ochrony osobistej.
  • Zmiana procedury odbioru na bezdotykową weryfikacje tożsamości w placówkach pocztowych i na stacjach paliw Orlen – klient okazuje jedynie z bezpiecznej odległości dokument tożsamości, następnie pracownik sam spisuje cztery ostatnie cyfry numeru weryfikowanego dokumentu na pokwitowaniu odbioru.
  • Odbiór bez pokwitowania w placówkach pocztowych i na stacjach Orlen – klient nie składa podpisu i odbiera przesyłkę bez pokwitowania.
  • W ramach usługi Odbiór w Punkcie Poczta Polska udostępnia 200 automatów Smartbox, które znajdują się w pocztowych placówkach oraz w sklepach Biedronka, z których można samodzielnie i bezpiecznie odbierać przesyłki.

- Obecna sytuacja epidemiczna stawia przed nami nowe wyzwania związane z zapewnieniem maksymalnego bezpieczeństwa podczas odbioru przesyłek. Dbając o wspólne bezpieczeństwo i komfort pracy kurierów oraz pracowników sklepów, a tym samym naszych klientów, wdrożyliśmy nowe, uproszczone procedury, dzięki którym ograniczamy kontakt osobisty do minimum. Wiemy, jak ważne jest zapewnienie klientom stałego dostępu do tej popularnej metody odbioru przesyłek, szczególnie w okresie wzmożonych zakupów online i dlatego podejmujemy wszystkie możliwe działania mające na celu zagwarantowanie bezpiecznego korzystania z usługi – mówi Rafał Makowski menedżer ds. rozwoju sieci click&collect w Poczcie Polskiej.

- Sieć punktów odbioru działa stabilnie a w przypadku punktów, w których zmieniły się godziny otwarcia lub zostały czasowo zamknięte, aktualizujemy na bieżąco informacje prezentowane na mapie, dlatego prosimy o zwrócenie uwagi na szczegółowe opisy – dodaje Rafał Makowski.

Wszystkie aktualności dotyczące sieci punktów odbioru, godziny ich pracy oraz mapę punktów można znaleźć na stronie odbiorwpunkcie.poczta-polska.pl.

Operator pocztowy wprowadził w ostatnich tygodniach wiele rozwiązań mających zapewnić bezpieczeństwo pracowników oraz klientów. Spółka przekazała pracownikom płyny dezynfekujące, maseczki i rękawiczki jednorazowe. Poczta zbiera od pracowników ankiety o stanie zdrowia i poddaje ich kontroli temperatury ciała. W obiektach Poczty Polskiej wprowadzane są procedury związane z dezynfekcją elementów infrastruktury.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Poczta Polska RSS ALERT    /    przesyłki RSS ALERT    /    koronawirus RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.172.213
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!