Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Podatek od handlu będzie skutkować nieuniknionymi podwyżkami cen

- Nawet jeśli opodatkowane nową daniną sieci handlowe - w obawie o spadek konkurencyjności cenowej względem sklepów detalicznych i spadek marży - będą starały się domagać rekompensaty u producentów, przy aktualnych marżach producenta skutkować to będzie nieuniknionymi podwyżkami cen detalicznych produktów - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Konrad Świerczyński, właściciel i prezes firmy Blue Lemon.

Podatek od handlu będzie skutkować nieuniknionymi podwyżkami cen
Konrad Świerczyński, prezes firmy Blue Lemon; fot. P.Pawlowski (ŻelaznaStudio)

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 02-02-2016, 18:13

Jego zdaniem trudno powiedzieć jak będzie wyglądał finalny kształt ustawy - z dnia na dzień słyszymy coraz to inne informacje. - Na chwile obecną uważam, że podatek od sieci w sposób pośredni dotknie ostatniego ogniwa, czyli konsumenta - dodaje.

- Z drugiej strony możemy mieć tylko nadzieje, że wprowadzenie 500 zł „zasiłku na dziecko” wpłynie w  jakiś zauważalny sposób na wzrost konsumpcji społeczeństwa - komentuje Konrad Świerczyński.

W ostatnim czasie dużo mówi się o aferze łapówkarskiej w sieciach handlowych. Prezes Blue Lemon komentuje problem na łamach www.portalspozywczy.pl

- Osobiście nie spotkałem się z  takimi przypadkami, więc raczej nie chciałbym się wypowiadać w tych  kwestiach. Na podstawie własnych doświadczeń mogę powiedzieć, że biznes sieci handlowych, podobnie jak każdy inny biznes opiera się o wynik ekonomiczny, co jest oczywistym priorytetem kształtującym  politykę handlową. Moim zdaniem osoby reprezentujące sieci handlowe, cechuje wysoki poziom managerski już nie tylko w  aspekcie handlowym, posiadają również wiedzę techniczną dotyczącą technologii produktów, oraz rynku surowców, co sprawia że są  nie tylko profesjonalistami w  dziedzinach handlu, lecz także są coraz bardziej świadomi istoty jakości oferowanych towarów - mówi Konrad Świerczyński.

Firma Blue Lemon, która powstała w 2015 r., ma w swoim portfolio napoje gazowane marki Trrick i Mix Fresh.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Konrad Świerczyńsk RSS ALERT    /    Blue Lemon RSS ALERT    /    Trrick RSS ALERT    /    podatek od handlu RSS ALERT    /    podatek od sieci handlowych RSS ALERT    /    ceny żywności RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.200.226.179
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!