Polacy przodują w częstotliwości robienia zakupów

W małych sklepach osiedlowych Polacy bywają blisko 13 razy w miesiącu, w dyskontach 12 razy w miesiącu, w sklepach convenience - 9 razy w miesiącu, w supermarketach 7 razy w miesiącu, a w hipermarketach - średnio 5,4 razy w miesiącu. Na przestrzeni ostatnich 5 lat (2010-2015) znacząco wzrosła w Polsce częstotliwość wizyt w dyskontach z 7 do 12 razy w miesiącu, ale jednocześnie na tym samym poziomie utrzymała się liczba wizyt w małych sklepach osiedlowych - 13 razy w miesiącu. I jest to najwyższy wynik w Europie. Na drugim biegunie jest Izrael, gdzie klienci średnio 6,8 razy miesięcznie robią zakupy w małych sklepach, 6,6 razy w supermarketach i 4,6 razy na miesiąc w hipermarketach. Jednocześnie częstotliwość zakupów Polaków w dyskontach także jest najwyższa w Europie. W Danii klienci odwiedzają dyskonty 10,1 razy na miesiąc, w Norwegii - 8,6 razy na miesiąc, a w Niemczech -7,7 razy na miesiąc.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Więcej na dlahandlu.pl
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
UOKiK: Konsumenci mają swoje prawa w sezonie letnich obniżek
-
Nie tylko pamiątki: Co Polacy kupują na wakacjach?
-
Polacy szukają oszczędności - rośnie popularność promocji
-
Jak ekspozycja produktów i styl sklepu napędzają sprzedaż?
-
Grillowanie w czasach wysokiej inflacji. Czy Polacy zaczęli oszczędzać?
-
Dyrektor Manufaktury: Jak zawalczyć o uwagę i czas klientów centrów handlowych?
-
Drożyzna 2022: Polacy coraz bardziej oszczędzają na zakupach
-
Które dyskonty wybierają Polacy? Netto goni Biedronkę i Lidla
-
Lidl kusi wakacyjną ofertą …
-
Wakacyjny boom zakupów. Sprzedaż w Polsce przewyższyła prognozy
komentarze (1)
taaa chyba zakupy po browar i wódkę reszta to jakiś żart
Odpowiedz