Polomarket chce skorzystać na dynamicznym rozwoju supermarketów
- Autor: Poradnik handlowca
- Data: 08-08-2014, 21:16

W ostatnim czasie Polomarket przeprowadził kilka istotnych zmian w swoich sklepach i podejściu do klienta. Wprowadzono samoobsługowe regały z winem i poszerzono oferty non food. Cały czas sieć udoskonala sposoby komunikacji z klientem - odsłoniono nową stronę internetową i Facebooka. Po latach nieobecności, przed Wielkanocą, w niemal wszystkich stacjach telewizyjnych, pojawiły się spoty reklamowe kampanii "Wycinanki cenowe".
Do końca roku Polomarket planuje otworzyć blisko 50 nowych sklepów. Planuje ekspansję w regionach, w których jest mniej placówek sieci.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Firma nie wyklucza także zbudowania szerszej grupy kapitałowej, pozyskania inwestora mniejszościowego, akwizycji i konsolidowania segmentu supermarketów.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Polomarket inwestuje w lodówki do przechowywania pakowanych ryb i mięsa
-
Polomarket rusza z akcją wsparcia dzieci z Ukrainy
-
Rudi Schuberth ambasadorem marki POLOmarket
-
Które sklepy wycofują rosyjskie i białoruskie produkty?
-
POLOmarket wycofuje ze sprzedaży produkty z Rosji i Białorusi
-
Kolejna sieć podkreśla walkę z drożyzną i wprowadza Polotarczę
-
Polomarket otwiera kolejne sklepy
-
Kolejna sieć handlowa ma promocję z pluszakami dla dzieci
-
Polomarket poszerza sieć o dwie placówki
-
Polomarket otwiera kolejne placówki
- Pomoc KE dla Ukrainy zagrozi polskiemu drobiarstwu?
- Wpływ wojny na rynek żywnościowy przejawia się na kilku płaszczyznach
komentarze (0)