Polomarket dzieli się! Market-Detal stworzy nową sieć sklepów
Firma market-Detal od 17 lat funkcjonująca w ramach struktur grupy Polomarket postanowiła samodzielnie realizować swoje cele biznesowe. Od stycznia 2015 r. na rynku pojawi się nowa sieć sklepów - początkowo będzie ich ok. 170 sklepów. W kolejnych miesiącach powstawać będą nowe placówki.

Dotychczas firmy współpracowały w ramach jednej sieci handlowej pod szyldem Polomarket. Począwszy od 1 stycznia 2015r. każda z firm prowadzić będzie swoją działalność niezależnie, w oparciu o wypracowaną we własnym zakresie strategię rozwoju. Stąd też na początku stycznia 2015 r. na rynku pojawi się nowa sieć sklepów, której właścicielem będzie market-Detal. Natomiast Polomarket będzie kontynuował swoją działalność pod dotychczasową marką "Polomarket - mój ulubiony".
Nowa sieć handlowa należąca do market-Detal będzie połączeniem tradycji z nowoczesnością. Oferta sklepów skupi się na asortymencie artykułów spożywczych. Klienci znajdą tam zarówno produkty znanych firm, jak i marki regionalne. W każdym sklepie rozbudowane zostaną tradycyjne stoiska mięsno-wędliniarskie, cukiernicze i wyspy owocowo-warzywne. Dostawy towarów do sklepów market-Detal odbywać się będę w oparciu o własny dział zakupów i centrum logistyczne. Początkowo na klientów będzie czekało niemal 170 sklepów. W kolejnych miesiącach powstawać będą nowe placówki.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Polomarket Sp. z o.o., właściciel znaku Polomarket i operator sieci sklepów pod tym samym szyldem, będzie realizować własną strategię opartą na budowie sieci supermarketów. Każdego miesiąca do sieci Polomarket dołączać będą kolejne placówki.
Sieć Polomarket liczy obecnie ok. 420 sklepów na terenie całego kraju.
