Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Polomarket promuje 4 marki własne: pieczywo, owoce i warzywa, wyroby mleczne oraz mięso i wędliny

  • Autor: Wirtualnemedia
  • Data: 09-05-2017, 10:59
Sieć sklepów Polomarket rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową, w której promuje cztery kategorie produktów jej własnych marek: pieczywo, owoce i warzywa, wyroby mleczne oraz mięso i wędliny - informuje portal wirtualnemedia.pl
Polomarket promuje 4 marki własne: pieczywo, owoce i warzywa, wyroby mleczne oraz mięso i wędliny

W kampanii cztery kategorie produktów własnych Polomarketu przedstawiane są jako osobne światy: nabiału to Mleczna Polana, owoce i warzywa - Zaczarowany Ogród, mięsa i wędliny - Rzeźnik Szymon, a pieczywo i ciasta - Wypiekarnia i Ciachownia.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Każdy ze spotów dotyczy jednej z kategorii produktów. Pokazywane jest, jak są one wytwarzane. Wprowadzono też nowe opakowania produktów, każda kategoria ma własne logo.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • mik 2017-05-10 14:27:54

    produkty \"Zaczarowany Ogród\" z polo - polecam, dawno nie jadłem tak dobrych ogórków

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!