Polomarket promuje 4 marki własne: pieczywo, owoce i warzywa, wyroby mleczne oraz mięso i wędliny
- Autor: Wirtualnemedia
- Data: 09-05-2017, 10:59
Sieć sklepów Polomarket rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową, w której promuje cztery kategorie produktów jej własnych marek: pieczywo, owoce i warzywa, wyroby mleczne oraz mięso i wędliny - informuje portal wirtualnemedia.pl

W kampanii cztery kategorie produktów własnych Polomarketu przedstawiane są jako osobne światy: nabiału to Mleczna Polana, owoce i warzywa - Zaczarowany Ogród, mięsa i wędliny - Rzeźnik Szymon, a pieczywo i ciasta - Wypiekarnia i Ciachownia.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Każdy ze spotów dotyczy jednej z kategorii produktów. Pokazywane jest, jak są one wytwarzane. Wprowadzono też nowe opakowania produktów, każda kategoria ma własne logo.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Goodvalley zmienia nazwę. Producent wędlin stawia na lokalność
-
Carrefour w kampanii z Katarzyną Bosacką pokazuje, jak ugotować obiad za 5 zł
-
Bronisze: kończą się czereśnie, ale pojawiają się pierwsze śliwki i jabłka
-
Żabka z limitowaną, letnią ofertą napojów: Monster, Coca Cola, Wycisk w nowych smakach
-
Naukowcy stworzyli czujnik mierzący ilość witamin w owocach i warzywach
-
Jesienią w Polsce może zabraknąć chleba?
-
Jakie mogą być skutki rezygnacji z hodowli zwierząt?
-
Minister Kowalczyk uspokaja: Chleb nie będzie kosztował 10 zł
-
Nowe badania: Europejczycy pili mleko zanim trawili laktozę
-
Produkcja mięsa na świecie wciąż rośnie. Serce wzrostu bije w Azji
komentarze (1)
produkty \"Zaczarowany Ogród\" z polo - polecam, dawno nie jadłem tak dobrych ogórków
Odpowiedz