Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Handel

POLOmarket: W 2018 r. postawimy na markę własną, świeże produkty i akcje lojalnościowe

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 20-12-2017, 14:16
W 2018 roku będziemy kontynuować realizację przyjętej strategii - mówi serwisowi portalspozywczy.pl biuro prasowe POLOmarketu.
POLOmarket: W 2018 r. postawimy na markę własną, świeże produkty i akcje lojalnościowe
fot. materiały prasowe

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Wierzymy, że możemy wyróżnić się na rynku, oferując naszym klientom produkty ultraświeże – czyli warzywa, owoce i mięso – od najlepszych dostawców oraz dopracowaną markę własną, która będzie miała doskonały stosunek jakości do ceny - mówi serwisowi portalspozywczy.pl biuro prasowe POLOmarketu.

- W 2018 roku postawimy też na przemyślane akcje lojalnościowe – stali klienci będą mogli liczyć na naprawdę wysokie rabaty przy zakupie markowych produktów. Będziemy też nadal modernizować starsze placówki i otwierać nowe - dodaje.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!