Polomarket w 2018 roku: Nowe sklepy, modernizacja, rozwój marki własnej
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 20-12-2018, 12:04

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
- Obniżyliśmy liczbę artykułów na półce, zeszliśmy z poziomu 6500 SKU do 4200 SKU w podstawowym asortymencie. Taka ilość naszym zdaniem jest w pełni zarządzalna pod kątem rentowności i płynności sieci, a przede wszystkim komunikacji z Klientem. Rok 2018 zgodnie z naszą strategią to konsekwentny dalszy rozwój silnej marki własnej. Ponieważ jesteśmy siecią, która słucha swoich Klientów i stara się na bieżąco reagować na ich oczekiwania, w minionym roku mocno postawiliśmy na praktyczne wykorzystanie Customer Experience. Podsumowując - wszystkie założone cele strategiczne konsekwentnie i systematycznie realizujemy jednocześnie reagując i nie zapominając o zmieniających się realiach rynkowych, również na rynku pracowniczym - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jarosław Brudnicki, Członek Zarządu, Dyrektor zakupów i marketingu.
- W 2018 roku zgodnie z naszą strategią skupiliśmy się na dalszym konsekwentnym podnoszeniu jakości naszej sieci poprzez modernizację naszych obiektów. Od początku roku udało nam się przeprowadzić takie inwestycje w ponad 60 sklepach. W zmodernizowanych obiektach nasi klienci mogą robić zakupy w komfortowych warunkach. Zmieniliśmy ich wystrój i oznakowanie, a także wymieniliśmy wyposażenie – w szczególności, meble ekspozycyjne oraz urządzenia chłodnicze - dodaje.
komentarze (0)