Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Polscy konsumenci szczególnie doceniają promocje w kategoriach zdrowie i uroda

Strona 2 z 3


Autor: mondaynews.pl
Data: 06-09-2017, 09:53

Z kolei, Sebastian Starzyński zwraca uwagę na to, że bezpośrednia dostawa produktów do domów klientów otwiera przed sprzedawcami nowe możliwości w obszarze mechaniki promocji. Jedną z nich jest wysokość abonamentu, płaconego przez zamawiających. Opłata maleje wraz z długością obowiązywania umowy. To znaczy, półroczne zobowiązanie w ujęciu miesięcznym jest droższe, niż roczne. W handlu to stosunkowo nowe zjawisko. Jego najsłynniejszym prekursorem jest Dollar Shave Club, czyli jeden z pierwszych na świecie sklepów internetowych działających na zasadzie abonamentu. Sprzedawca maszynek do golenia rozpoczął swoją działalność w 2012 roku i szybko podbił USA. 

– Obecnie najlepiej oceniane są promocje z kategorii Zdrowie/Uroda, ponieważ w tej branży szczególnie marki kosmetyczne są dość kreatywne, jeśli chodzi o stosowane modele rabatów. Nie tylko obniżki cen, ale także liczne konkursy, wydarzenia, próbki produktów czy różnego rodzaju akcje społeczne są dobrze odbierane. Przykładem tego może być angażowanie się firmy kosmetycznej czy farmaceutycznej w informowanie Polaków o potrzebie wykonywania regularnych badań. To buduje pozytywny wizerunek wszystkich marek z tej kategorii jako otwartych na potrzeby i problemy konsumentów – przyznaje Katarzyna Czuchaj-Łagód, dyrektor zarządzająca z firmy badawczej Mobile Institute. 

Prezes Starzyński dodaje, że kategorie kosmetyczne są wysokomarżowe, a produkty – stosunkowo drogie. Dlatego promocje mogą być bardzo atrakcyjne. Zdaniem eksperta, to właśnie jest kluczem do satysfakcji konsumentów. Mogą oni kupić produkty z wyższej półki, mieszcząc się w swoim budżecie. To z kolei wpływa na podwyższenie własnej samooceny kupującego. Jest on zadowolony z tego, że nabywa artykuł lepszej jakości. Liczy się dla niego nie tylko sam fakt „upolowania okazji”, ale też radość ze stosowania luksusowego kosmetyku. W kategoriach niskomarżowych, gdzie asortyment jest tani, mamy tzw. płytkie promocje. Zadowolenie z nich na poziomie kilku procent jest zatem mniejsze. Konsument nie odczuwa też przyjemności z używania produktu. To tylko kwestia jednorazowej oszczędności. 

więcej informacji:

promocje RSS ALERT    /    ABR Sesta RSS ALERT    /    Sebastian Starzyński RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.220.231.235
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!