Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Handel

Polscy producenci w Hiszpanii mogą wykorzystać fakt rosnącej popularności marek własnych

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 04-05-2016, 10:09
Polscy producenci produktów spożywczych i eksporterzy, którzy chcą mocniej zaistnieć na rynku hiszpańskim mogą wykorzystać m.in. fakt, że w Hiszpanii rośnie popularność marek własnych sieci handlowych wśród produktów spożywczych.
Polscy producenci w Hiszpanii mogą wykorzystać fakt rosnącej popularności marek własnych
W Hiszpanii rośnie popularność marek własnych sieci handlowych wśród produktów spożywczych fot. Shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Wydział Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady RP w Madrycie wskazuje, że Hiszpania, podobnie jak wiele innych krajów np. Francja, Wielka Brytania, czy Niemcy, poddaje się coraz bardziej procesowi przejmowania rynku przez marki własne sieci handlowych.

Proces jest coraz silniejszy i stanowi problem dla producentów artykułów spożywczych skupiających się na sprzedaży pod marką producenta, ze względu na silną konkurencję cenową i częste zjawisko braku odróżniania przez konsumentów produktów występujących pod marką producenta i produktów sprzedawanych pod marką sieci handlowej.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!