Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Handel

Polscy producenci żywności, chcąc wejść do Hiszpanii, powinni szukać nisz rynkowych

  • Autor: BW; www.portalspozywczy.pl
  • Data: 12-04-2016, 10:30
Polscy producenci żywności chcący wejść na rynek w Hiszpanii mogą szukać nisz rynkowych. Wydział Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady RP w Madrycie podkreśla, że ważne jest znalezienie niszy na hiszpańskim rynku, na którym zachowania konsumentów zmieniały się wyraźnie w ciągu ostatnich 10 lat.
Polscy producenci żywności, chcąc wejść do Hiszpanii, powinni szukać nisz rynkowych
fot. shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Podróżujący Hiszpanie stali się bardziej „globalni”, a na półkach hiszpańskich supermarketów pojawiły się w większej ilości produkty z różnych stron świata.

Wydział Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady RP w Madrycie wskazuje, że hiszpańska oferta przetworzonych warzyw i owoców jest w coraz większym stopniu uzupełniana przez produkty pochodzące z importu, co jest efektem zmiany gustów konsumenckich i coraz większego otwarcia się Hiszpanów na nowe produkty. Swoje miejsce na rynku znalazły już artykuły rolno-spożywcze z Włoch, Francji, Niemiec czy Wielkiej Brytanii, natomiast brak jest właściwie wyrobów z Polski.

Dalsza część artykułu (80%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!