Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Handel

Polska nazwa wystarcza żeby marka była traktowana przez konsumentów jak rodzima

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 28-04-2016, 15:05
Żywiec Zdrój, Roleski, Koral, Żubrówka - to marki produktów spożywczych rozpoznawane przez ponad 80 procent Polaków jako polskie. Wyjątkiem od tej zasady jest Biedronka. Za polską sieć uważa ją jedynie 26 procent ankietowanych - wynika z raportu "Patriotyzm konsumencki Polaków?" opracowanego przez agencję badania rynku i opinii Open Research.
Polska nazwa wystarcza żeby marka była traktowana przez konsumentów jak rodzima
fot. shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Jako polską markę konsumenci najczęściej wskazywali PKO BP, który z wynikiem 87 procent wskazań zajął pierwsze miejsce. Ponad 3/4 Polaków do polskich marek zaliczyło także Wyborową, Bakomę, Hortex, Winiary, Pudliszki i Lubellę.

Na drugim biegunie znalazły się takie marki jak Mokate i Danone. Za polskie uznała je mniej niż 1/3 ankietowanych.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (1)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Angelo de la Fransisca Gimenez 2016-04-29 11:01:50

    No ale przecież tekst typu \"jestem z Polski\" lub \"wyprodukowano w Polsce\" wcale nie musi oznaczać, że zrobiła to polska firma...

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!