Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Polski handel chce rzucić wyzwanie Biedronce

Jak podał serwis Wybrocza.biz trzy polskie sieci handlowe stworzyły wspólnie Grupę Handlową PL Plus. Ma ona za zadanie stawić czoło zagranicznym sieciom handlowym, przede wszystkim Biedronce.
  • Autor: wyborcza.biz
  • Data: 07-06-2014, 09:11
Polski handel chce rzucić wyzwanie Biedronce

Współzałożycielami Grupy Handlowej PL Plus są Leszek Bać - właściciel Grupy Bać-Pol, do której należy sześć firm dystrybutorów oraz sieci handlowe Spar, Słoneczko i Bać-Pol, Piotr i Paweł Wosiowie - właściciele sieci supermarketów Piotr i Paweł oraz Zbigniew Paczóski, właściciel sieci Topaz.

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wyraził już zgodę na koncentrację.

Polscy przedsiębiorcy chcą razem wypromować nową markę własną, oraz wypracować wspólny model logistyczny i IT. Do współpracy są także zaproszeni inne polskie firmy, ale warunkiem jest posiadanie 100 proc. polskiego kapitału.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Polski rynek detaliczny jest warty ponad 200 mld zł rocznie.

Nowy konsument na rynku spożywczym

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • La 2014-06-07 10:29:26

    Sejm nie jest zainteresowany wpływem wielkich sieci handlowych na małe przedsiębiorstwa W głosowaniach otwierających 67. posiedzenie Sejmu Izba miała zdecydować czy do porządku obrad zostanie włączona informacja Rady Ministrów w przedmiocie funkcjonowania dużych zagranicznych sieci handlowych w Polsce i ich wpływu na polskie małe i średnie przedsiębiorstwa. Informacja jednak nie została przedstawiona. W głosowaniu wzięło udział 369 posłów. Za głosowało - 177, przeciw - 189, wstrzymało się - 3, a 91 posłów nie głosowało. W rozbiciu na poszczególne partie \"za\" głosowało: 1 poseł z PO, 103 z PiS, 29 z TR, 3 z PSL, 24 z SLD, 12 z SP i 5 niezależnych. dokładnie 1 z PO

    Odpowiedz
  • La 2014-06-07 10:33:59

    Sejm nie jest zainteresowany wpływem wielkich sieci handlowych na małe przedsiębiorstwa W głosowaniach otwierających 67. posiedzenie Sejmu Izba miała zdecydować czy do porządku obrad zostanie włączona informacja Rady Ministrów w przedmiocie funkcjonowania dużych zagranicznych sieci handlowych w Polsce i ich wpływu na polskie małe i średnie przedsiębiorstwa. Informacja jednak nie została przedstawiona. W głosowaniu wzięło udział 369 posłów. Za głosowało - 177, przeciw - 189, wstrzymało się - 3, a 91 posłów nie głosowało. W rozbiciu na poszczególne partie \"za\" głosowało: 1 poseł z PO, 103 z PiS, 29 z TR, 3 z PSL, 24 z SLD, 12 z SP i 5 niezależnych.

    Odpowiedz
  • Piotr 2014-06-07 10:53:12

    Mnie to ciekawi kiedy w biedronce kasjerzy będą posiadali drobne pieniądze do wydawania reszty wydaje się że jest to niemożliwe ....

    Odpowiedz
  • jt 2014-06-07 12:15:46

    te trzy firmy doszły już do sciany i zaczynają szukać nie wiadomo czego, a szczególnie TOPAZ to już dostaje zadyszki, 3 słabych to będzie jeden bardzo słaby

    Odpowiedz
  • Bułki 2014-06-07 18:15:51

    Koncepcja super .......tylko skład gwarantuje, że nic z tego nie będzie.

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!