Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Polskie firmy na targach kosmetycznych w Japonii

Pięć polskich firm kosmetycznych zaprezentuje się w Japonii podczas zbliżających się targów Cosme Tokyo. To największa w kraju impreza tej branży. Targi potrwają od 20 do 22 stycznia 2016. Polski Pawilon Narodowy pojawi się na nich po raz pierwszy.


Autor: portalspozywczy.pl
Data: 13-01-2016, 11:18

Japonia to drugi po Stanach Zjednoczonych rynek kosmetyczny świata. Jego wartość sięga 47 mld dolarów. Systematycznie rośnie zapotrzebowanie na kosmetyki importowane – w ciągu kilkunastu ostatnich lat wartość importu podwoiła się, w 2013 roku osiągając poziom 2,2 mld dolarów.

Tak atrakcyjny rynek jest jednak wymagający i konkurencyjny. Japończycy szczególnie dużo importują z niedalekiej Korei Południowej, słynącej z produkcji kosmetyków. Mimo wszystko, zaistnienie na japońskim rynku jest możliwe – szczególnie w przypadku produktów charakterystycznych czy niszowych. Wyjątkowo dużym zainteresowaniem cieszą się w Japonii na przykład kosmetyki naturalne i ekologiczne. Rynek tych produktów w 2015 roku osiągnął wartość 1 mld dolarów i urósł w stosunku do 2014 o prawie 6 proc. 

Polscy producenci kosmetyków zdecydowali się podjąć wyzwanie i spróbować szczęścia na japońskim rynku. W Polskim Pawilonie Narodowym zaprezentuje się pięciu wystawców: Farmina, Farmona, Floslek, IMPA i Organique. Powstanie tam też polski punkt promocyjno-informacyjny, prowadzony przez pracowników Wydziału Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady RP w Tokio.

Dla większości polskich wystawców udział w Cosme Tokyo to debiut na japońskim rynku. Wyjątkiem jest Floslek.

- Współpracujemy z Japonią już od 3 lat, choć to są nasze pierwsze targi na tym rynku. Ciągle jednak pracujemy na rozwojem naszej oferty w tym kraju. Chcemy rozszerzyć dystrybucję w samej Japonii oraz nawiązać współpracę z sąsiadującymi krajami – mówi Beata Jastrzębska, dyrektor rozwoju eksportu w Laboratorium Kosmetycznym Floslek.

Wrocławski producent Organique liczy na zainteresowanie swoją ofertą kosmetyków naturalnych, doskonale dostosowanych do oczekiwań japońskiego konsumenta.

- Japońskie klientki zwracają uwagę na składy kosmetyków i w coraz większym stopniu doceniają kosmetyki naturalne i ekologiczne. Moda na życie zgodne z naturą przenosi się również na kosmetyki.

- Uważamy, że nasza oferta już teraz jest dostosowana do wymagań klienta japońskiego. Jednocześnie, co nie jest bez znaczenia, nasze ceny są bardzo atrakcyjne w porównaniu z cenami innych producentów światowych – mówi Leszek Majcherczyk, kierownik działu eksportu w Organique.

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.234.223.229
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!