Polskie Jadło ma nową strategię rozwoju
Polskie Jadło wyemituje w pierwszym kwartale przyszłego roku nowe akcje. Wartość oferty maksymalnie może wynieść 15 mln zł - podaje Parkiet. Według zapewnień Jana Kościuszko, prezesa i największego udziałowcy spółki, prawdopodobnie będzie to emisja akcji bez prawa poboru.

Marek Zuber, przewodniczący rady nadzorczej Polskiego Jadła nie wyklucza, że za rok spółka przeprowadzi kolejną emisję.
Spółka planuje również intensywny rozwój franczyzowej sieci z pierogami. Stawia też nacisk na produkcję dań gotowych. Jak twierdzi w rozmowie z Parkietem Jan Kościuszko, zbyt produkcji na cały 2010 r. spółka ma zapewniony. Odbiorcami wyrobów jest sieć franczyzowa Polskiego Jadła, sklepy detaliczne oraz segment horeca.
Prezes zapewnia również, że najgorsze spółka ma już za sobą. Narastająco po trzech kwartałach firma ma 1,1 mln zł zysku netto. Rok wcześniej wynik był sześć razy wyższy. III kwartał zaś Polskie Jadło zakończyło pod kreską. Jednak wyniki mają się poprawiać - podkreśla na łamach Parkietu Jan Kościuszko.
