• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Portale zakupów grupowych walczą o aktywnych klientów

Pierwszy i największy polski portal zakupów grupowych Gruper.pl właśnie sprzedał 500-tysięczny kupon. Tym samym potwierdził, że o pozycji w obszarze e-commerce decyduje przede wszystkim aktywność zarejestrowanych użytkowników liczona dokonanymi transakcjami i ich wartością, a nie np.: ruch generowany na portalach.
  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 06-07-2011, 17:18

- Ruch to nie wszystko - mówi Tomasz Dalach, Prezes Zarządu Gruper Sp. z o.o. - Najważniejsza jest liczba i wartość transakcji generowanych przez aktywnych użytkowników. To konkretny, najważniejszy miernik jakości oferty oraz zdolności każdego portalu zakupów grupowych do pozyskania realnych klientów. - dodaje.

W ciągu czterech pierwszych miesięcy od momentu startu serwisu, użytkownicy Grupera zakupili ponad 18 tys. kuponów oszczędzając ponad milion złotych, a już w czerwcu bieżącego roku liczba sprzedanych kuponów osiągnęła 500 tys., generując oszczędności prawie 70 mln złotych. Po 14 miesiącach działalności Gruper.pl jest największą polską platformą zakupów grupowych.

Serwis już po 10 miesiącach od swojego startu osiągnął próg rentowności, co jest ewenementem w branży e-commerce. Jak szacują jego założyciele, w tym roku przychody Grupera wyniosą 60 mln złotych. To zasługa przede wszystkim wysokiego poziomu aktywności użytkowników, których liczba przekroczyła w czerwcu 1 milion. Większość z nich regularnie dokonuje zakupów na portalu, korzystając z oferty dokładnie weryfikowanych lokalnych dostawców.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- W każdym biznesie liczy się sprzedaż. Gruper to biznes zdrowy, z mocnymi ofertami i lojalnym gronem zadowolonych klientów, którzy potwierdzają to swoją aktywnością na portalu. Według naszych szacunków, skala zakupów na Gruperze jest średnio o kilkaset procent wyższa niż na innych portalach na rynku - zapewnia Marcin Mikołajczyk, Członek Zarządu Gruper Sp. z o.o.

Jak wynika z badań PBI, w 2010 roku użytkownikami portali zakupów grupowych było 3,2 mln polskich internautów. Polska jest aktualnie piątym co do wielkości rynkiem e-commerce w Unii Europejskiej. W 2010 roku wartość handlu internetowego w naszym kraju osiągnęła wartość 3,3 mld EURO. Według prognoz, wysoki potencjał handlu internetowego w Polsce oraz wzrost liczby osób korzystających z Internetu może podwoić wartość rynku e-commerce do 2015 r.

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • a 2011-07-07 13:18:30

    Niestety, ale GROUPON jest zdecydowanie większy. Kto napisał ten artykuł?

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!