Powstaje coraz więcej firm gastronomicznych
Na żywnościowym rynku jest bardzo gęsto, jednak mimo wszystko cały czas przybywa nowych marek. Nowe marki takie jak: Fresh24.pl, Ibiza Ice Cafe i Leśne Runo mają ambitne plany rozwoju - czytamy w Pulsie Biznesu.
Mimo, że rynek firm produkujących, sprzedających lub serwujących żywność jest już w dużym stopniu nasycony, to cały czas nie brakuje inwestorów, którzy decydują się na rozpoczęcie lub rozszerzenie działalności w tej branży.
Jak czytamy w Pulsie Biznesu w ostatnim czasie powstało wiele ciekawych konceptów. Założyciele firmy kurierskiej Stolica, zainwestowali w nowy biznes i postawili na delikatesy internetowe Fresh24.pl, które jak na razie realizują założenia biznesplanu. Ogólnopolskie plany rozwoju ma szykująca się do debiutu na NewConnect firma Ibiza Ice Cafe. Na razie prowadzi jeden lokal, ale jej władze widzą spory potencjał rozwoju marki z uwagi na swoją ofertę, w której pierwsze miejsce zajmują lody i desery lodowe.
Do ogólnopolskiej ekspansji szykuje się także sieć restauracji przydrożnych Leśne Runo, której właścicielem jest Towarzystwo Przyjaciół Polskiej Kuchni (TPPK) - czytamy w Pulsie Biznesu.
