CABAS.pl to platforma, w której oferowane będą produkty dostarczane przez wyspecjalizowaną grupę, sprawdzonych producentów. - Nie skupiamy się na dużych sieciach handlowych, ale na producentach oferujących produkty naturalne, regionalne i tradycyjne. CABAS.pl to miejsce, w którym klient otrzyma produkt świeży, ekologiczny i tradycyjny - wprost od lokalnych dostawców - przekonuje założyciel platformy.

Dwa lata temu 8 proc. internautów zamawiało żywność online, teraz jest to 25 proc. Duże sklepy i sieci handlowe są coraz bardziej świadome kierunków rozwoju, dlatego już teraz wprowadzają swoją ofertę na rynek e-commerce. A co z lokalnymi producentami, którzy niekoniecznie mają możliwości i narzędzia, aby sprzedawać w internecie? To właśnie dla nich tworzymy CABAS.pl - narzędzie do sprzedaży online, które pozwoli im zaistnieć w sieci" - przekonuje Rafał Rudnicki, autor projektu.

Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Jego ideą jest wsparcie lokalnych producentów, oferujących żywność zdrową i tradycyjną.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl