Do akcji zgłaszają się tylko ci influencerzy, którzy są realnie zainteresowani produktem. To influencerzy decydują, jaki produkt będzie odpowiedni dla ich kanału i ciekawy dla ich obserwujących. Dzięki temu publikacje na temat produktu są bardziej autentyczne i spójne tematycznie z kanałem twórcy.
 
- Ostatnie miesiące pokazały nam jak duży potencjał ma Fameshop. Przeprowadziliśmy kilkadziesiąt akcji, które cieszyły się pozytywną reakcją i dużym zainteresowaniem influencerów i zaowocowały świetnymi publikacjami w ich kanałach.  Z Fameshopa skorzystały już takie firmy jak L’Oreal, home&you czy OCHNIK. Akcje prowadziliśmy głównie na Instagramie, ale testowaliśmy je również z sukcesem na Youtube. Mamy w planach prowadzenie kampanii również w innych mediach społecznościowych m.in. na Tik Toku - komentuje Konrad Traczyk, CEO Hash.fm

Influencerzy cenią sobie Fameshop za to, że mają łatwy dostęp do markowych produktów, które mogą testować, recenzować i opisywać bez konieczności ich kupna czy wysyłania próśb o ich przesłanie do działów marketingu poszczególnych firm. Z Fameshopa korzystają zarówno znani twórcy jak i mikroinfluencerzy, którzy cieszą się bardzo dużym zaufaniem swoich fanów.  Z punktu widzenia marek zaletą promocji produktów na Fameshop jest też to, że kampanie realizowane są bardzo szybko i mogą być skalowalne. Fameshop ułatwia współpracę z influencerami i pomaga realizować kampanie marketingowe jednocześnie z kilkudziesięcioma czy nawet kilkuset twórcami. 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl