Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Pracownicy Lidla występują w nowej kampanii sieci

Synergia marki konsumenckiej i pracodawcy to pomysł Lidl Polska na najnowszą kampanię employer brandingową.

Pracownicy Lidla występują w nowej kampanii sieci
Fot. shutterstock

Autor: www.portalspozywczy.pl/PR
Data: 01-10-2018, 13:04

Obietnicę „Więcej na radość z życia” znają klienci Lidla. Wiedzą, że zrobią tu zakupy dla całej rodziny, szybko i w rozsądnej cenie – czas i zaoszczędzone pieniądze mogą przeznaczyć na to, co ich najbardziej cieszy – spacer z rodziną, spotkanie z przyjaciółmi czy hobby. Teraz Lidl Polska rozszerza hasło i jego przesłanie również na swoich pracowników. Rusza z kampanią wizerunkową marki pracodawcy, zachęcając do pracy w strukturach firmy.

W kampanii marketingowej „Więcej na radość z życia” występują nie aktorzy a klienci Lidla, z którymi możemy się identyfikować. Pokazują swoje codzienne życie i ulubione produkty. Nie inaczej jest w przypadku najnowszej odsłony kampanii marki pracodawcy, z tą różnicą, że występują w niej pracownicy Lidl Polska. W spocie i na wszystkich pozostałych nośnikach, występują pracownicy sklepów, centrów dystrybucyjnych i centrali. Nie są ubrani w stroje służbowe, czy uniformy, zamiast tego widzimy ich na pikniku ze znajomymi czy na siłowni, bo dzięki pracy w Lidl Polska mają czas i możliwości, by cieszyć się życiem i czerpać z niego pełnymi garściami.

W ten sposób Lidl połączył komunikację dwóch marek: pracodawcy i konsumenckiej pod jednym claimem „Więcej na radość z życia”.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lidl RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.230.119.106
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!