Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Prezes Alma Market: Obroty sieci Krakowski Kredens przekroczyły w 2009 r. ponad 50 mln zł

- Sieć delikatesów Krakowski Kredens wygenerowała w 2009 r. ponad 50 mln obrotów wobec 30 mln zł na koniec 2008 r. Spółka miała ok. 3 mln zysku, a rentowność sieci sięgnęła prawie 8 proc. - powiedział w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Jerzy Mazgaj, prezes spółki Alma Market, do której należą delikatesy Alma i Krakowski Kredens.

Prezes Alma Market: Obroty sieci Krakowski Kredens przekroczyły w 2009 r. ponad 50 mln zł

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 17-01-2010, 12:04

Według prognoz na 2010 r. obroty sieci Krakowski KK mają urosnąć o kolejne 20-30 proc.

Według słów prezesa Mazgaja w 2010 r. Krakowski Kredens otworzy co najmniej 8 sklepów. Gdy weźmiemy pod uwagę, że nakłady na otwarcie jednego sklepu wynoszą ok. 400-500 tys. zł, to nakłady inwestycyjne na rozwój siecią wyniosą przynajmniej 4 mln zł.

Obecnie sieć delikatesów Krakowski Kredens to ok. 50 sklepów i stoisk, zlokalizowanych w na głównych ulicach miast, w centrach handlowych i sklepach Almy.  W 2009 r. pojawiło się więc 19 nowych punktów z logo Krakowskiego Kredensu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Jerzy Mazgaj RSS ALERT    /    Krakowski Kredens RSS ALERT    /    Alma Market RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.236.62.49
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!