• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Prezes bdsklep.pl: Rośnie sprzedaż żywności funkcjonalnej i dla dzieci

Jacek Palec, prezes bdsklep.pl w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl tłumaczy, że w prowadzonym przez niego e-sklepie spożywczym rośnie sprzedaż żywności funkcjonalnej oraz artykułów spożywczych dla dzieci. - Jeszcze w 2015 roku żywność prozdrowotna stanowiła zaledwie niecałe 2 proc. naszego koszyka, a w bieżącym roku to blisko 9,5 proc. - mówi prezes.
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 21-11-2016, 10:34
Prezes bdsklep.pl: Rośnie sprzedaż żywności funkcjonalnej i dla dzieci
Jacek Palec, prezes zarządu bdsklep.pl. Fot. bdsklep.pl

- Jakie nowe usługi chcą Państwo świadczyć w 2017 roku? 

Jacek Palec, prezes bdsklep.pl: Szykujemy kilka zmian, ale nie chciałbym zdradzać ich przed wprowadzeniem. Mogę powiedzieć jedynie, że pracujemy nad wdrożeniem nowego silnika rekomendacji i zwiększeniem personalizacji oferty pod potrzeby każdego klienta. 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Na czym polega konkurencyjność działalności bdsklep.pl? 

To portfolio produktowe. Oferujemy ponad 140 tys. produktów z czego powyżej 25 tys. z kategorii FMCG, dzięki czemu klienci mogą uzupełnić domowe zapasy, ale też znaleźć i mieć szansę na przetestowanie nowych artykułów z interesującej nas kategorii. To także fakt, że jesteśmy w stanie dostarczyć zamówienie w dowolne miejsce w Polsce, dzięki współpracy z kilkoma firmami logistycznymi. To istotne, bo nie ogranicza nas miejsce zamieszkania klienta. 

Jaki jest Państwa model dystrybucji? 

Nasz model dystrybucji zakłada rezygnację z własnej floty dostawczej na rzecz współpracy z dużymi firmami zajmującymi się dostarczaniem przesyłek. Dzięki temu docieramy do konsumentów w całej Polsce, ale także na świecie. Jedyne miejsce na mapie krajowej z dostawą naszymi samochodami jest matecznik firmy – Białystok. W tym przypadku takie rozwiązanie jest korzystne kosztowo nie tylko dla nas, ale i dla klientów. W pozostałych przypadkach nasi partnerzy dostarczają zamówienia pod drzwi. Druga kwestia to rezygnacja z produktów świeżych w naszej ofercie. Na rynku istnieją silni gracze wyspecjalizowani w takich asortymencie, a po drugie – posiadanie ich w portfolio nie pozwoliłoby na oferowanie naszych usług w całym kraju, ze względu na szczególne wymagania transportu takich produktów. 

- Jakie były roczne obroty sklepu w 2015 roku i jakich się Państwo spodziewają w 2016 roku? 

Przychody za 2015 rok przekroczyły poziom 35 mln złotych. W tym roku oczekujemy zdecydowanych wzrostów. 

- Co wchodzi w skład Państwa asortymentu? 

Jesteśmy marketem e-groceries, a więc w naszym asortymencie nie ma produktów świeżych, wymagających szczególnych warunków transportu. Poza tym oferujemy wszystkie niezbędne produkty codziennego życia – spożywkę, w tym porfolio żywności funkcjonalnej, wina, chemię domową, kosmetyki, asortyment dla zwierząt domowych, produkty – w tym żywieniowe – dla dzieci, a także książki i czasopisma specjalistyczne.   

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!