• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Prezes Carrefour Polska: E-sklep nie ma na razie biznesowego sensu

Jean Anthoine, prezes Carrefour Polska, przyznaje, że kierowana przez niego spółka zdecyduje się na uruchomienie internetowego sklepu wtedy, kiedy będzie miał pewność, że zarobi na tym - informuje rp.pl. Jego zdaniem dzisiaj prawdopodobnie wszyscy tracą na e-biznesie ogromne pieniądze.
  • Autor: Rzeczpospolita
  • Data: 12-02-2013, 08:50
Prezes Carrefour Polska: E-sklep nie ma na razie biznesowego sensu
Jean Anthoine, prezes Carrefour Polska

Prezes Carrefour Polska przyznaje, że interesuje się tematem uruchomienia e-sklepu. Jednak jego zdaniem obecnie taki ruch nie miałby sensu, bo uzasadnienia nie ma sprzedawane artykułów w tych samych cenach co w sklepach stacjonarnych, zwłaszcza, że marża jest bardzo niska a ponoszone są koszty dostawy do klienta - czytamy w "Rzeczpospolitej".

Jak informuje rp.pl prezes Carrefour Polska zapewnia, że za jakiś czas wróci do tego tematu. Jego zdaniem oferta ta jest skierowana do zamożnych konsumentów, a obecnie 30 proc. Polaków wydaje na żywność zaledwie 2 euro dziennie.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • M. 2013-02-12 11:51:17

    możecie podać źródło, które mówi, że obecnie 30% Polaków wydaje 2 euro dziennie na żywność? ciekawa jest ta statystyka :)

    Odpowiedz
  • Były klient Carrefour 2013-02-12 12:12:52

    Były klient Carrefour: "Carrefour w chwili obecnej powinien jak najszybciej wynieść się z polskiego rynku". Nikt nie będzie po nich płakał. Dziękuję za uwagę.

    Odpowiedz
  • El Murzyno 2013-02-12 14:23:38

    Jeśli wasze sklepy nie mają na razie biznesowego sensu to e-sklep tym bardziej...

    Odpowiedz
  • dex 2013-02-13 09:18:23

    -> M. - Są trzy rodzaje kłamstw: kłamstwa, bezczelne kłamstwa i statystyki :)

    Odpowiedz
  • bye 2013-02-18 12:06:24

    Nie-klient: Carrefourowi już dziękujemy za udziały w rynku i żegnamy bez łezki w oku. Taki bajzel jaki mają te sklepy na stoiskach i w alejkach to mało ma która sieć w PL - bardzo mizernie prowadzicie swój biznes. Alma ma e-sklep i jest mniej klientów na zwykłym sklepie, a to też spadek kosztów dla sieci - w stacjonarnym sklepie. Są mniejsze kolejki do stoisk, mniej kas czynnych, mniej sprzątania sklepu a pracownik ze stoiska przeszła do e-sklepu i z kartką biega po sklepie. Nie można patrzeć tylko na koszty transportu.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!