Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Prezes Dekady: oprócz okresów wyprzedażowych, to dyskonty przyciągają klientów

Inwestor centrów handlowych Dekada przewiduje miejsce dla dyskontów już na etapie planowania komercjalizacji obiektów. - Nasze doświadczenia pokazują, że są to bardzo lubiane sklepy, o czym świadczy ich duża odwiedzalność i dobre wyniki finansowe - mówi Aleksander Walczak, prezes zarządu Dekada SA.

Prezes Dekady: oprócz okresów wyprzedażowych, to dyskonty przyciągają klientów
Aleksander Walczak, prezes Dekady
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 03-07-2019, 10:04

Z roku na rok rośnie znaczenie dyskontów. Kilka lat temu kojarzone z produktami tanimi i gorszej klasy, dziś stają się konkurencją dla regularnych sklepów znanych marek. Ewolucję swojego wizerunku dyskonty wypracowały sukcesywnie zmieniając zarówno asortyment, poziom obsługi, jak i wystrój swoich sklepów. Obecnie są to przyjazne lokale ze zróżnicowanym asortymentem, nawet klasy premium, przeznaczonym dla każdego. W Polsce najwięcej jest sklepów należących do dyskontów sieci Biedronka i Lidl - na koniec ubiegłego roku było ich ponad 4 tysiące. Jednak uznaniem cieszą się nie tylko dyskonty spożywcze. Popularność na rynku zyskują także sieci wielobranżowe tj., KiK, czy Pepco.

- Na przestrzeni ostatnich lat dyskonty bardzo się zmieniły, co wpłynęło także na ich postrzeganie. Zmieniła się oferta pod względem jakościowym i ilościowym. Dziś proponowane są produkty lepszej jakości w przystępnej cenie. Asortyment jest także bardziej różnorodny i klienci mają do wyboru więcej produktów. Obecnie zakupy w nich robią przedstawiciele wszystkich klas społecznych - mówi Radosław Gadomski, Commercial Director, BOIG. 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Wzrost zainteresowania dyskontami wpłynął także na ich ekspansję w centrach handlowych. Wcześniej dostępne były głównie w wolnostojących budynkach, na osiedlach i w pobliżu ulic handlowych. Dziś pojawiają się także w centrach i galeriach handlowych, gdzie stanowią doskonałe urozmaicenie oferty obiektu - dodaje R. Gadomski.

Dyskonty obecne są zarówno w galeriach, parkach, centrach handlowych, obiektach typu convenience, czy mixed-use. Jednym z często spotykanych w centrach sklepów dyskontowych jest Pepco, europejska sieć oferująca odzież dla całej rodziny i produkty dla domu w niskich cenach. W Polsce marka rozwija się dynamicznie od kilkunastu lat i z roku na rok podwaja liczbę sklepów. Salony Pepco są już obecne m.in. w 6 z 11 obiektów należących do sieci Dekada - w Myślenicach, Malborku, Krakowie, Grójcu, Olsztynie i Nowym Targu

Czytaj więcej na dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

handel RSS ALERT    /    dyskonty RSS ALERT    /    centra handlowe RSS ALERT    /    Dekada RSS ALERT    /    Aleksander Walczak RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.192.27.11
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!