Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Prezes E.Leclerc: Niskie temperatury sprzyjają wzrostom sprzedaży

E.Leclerc w ciągu 2 tygodni zakończy integrację sieci sklepów przejętych od Billi w 2010 roku. Liczy na to, że ich przychody w 2012 roku wzrosną o ok. 10 proc. rdr. Sklepy historycznie należące do E.Leclerca powinny natomiast w bieżącym roku wykazać dynamikę obrotów co najmniej równą poziomowi inflacji - poinformował Jean-Philippe Magre, prezes zarządu E.Leclerc.

Prezes E.Leclerc: Niskie temperatury sprzyjają wzrostom sprzedaży
Jean-Philippe Magre, prezes zarządu E.Leclerc Polska

Autor: PAP
Data: 14-02-2012, 14:52

"Będziemy się przyglądać wynikom sklepów przejętych od Billi. Zakładamy, że wzrost przychodów w 2012 roku będzie rzędu 10 proc. W sklepach historycznie należących do E.Leclerc można liczyć na wzrost, który osiągnie przynajmniej poziom inflacji" - powiedział prezes zarządu E.Leclerc, Jean-Philippe Magre.

"Rok 2012 zaczyna się dobrze. Niskie temperatury nam sprzyjają. Klienci bardzo uważają na wydatki i zakupy naszej marki własnej rosną w koszyku. Jeśli chodzi o produkty przemysłowe i tekstylia, sytuacja jest trudniejsza" - dodał.

Zgodnie z materiałami przedstawionymi przez stowarzyszenie E.Leclerc na konferencji prasowej, w listopadzie 2011 r. zakończyła się akcja rebrandingowa przejętych od Billi sklepów, a do kwietnia 2012 r. ma trwać usamodzielnienie 20 przebrandowionych supermarketów.

Magre poinformował, że w ciągu kilku tygodni zakończy się cały proces integracji.

"Część przejętych sklepów została połączona, a część wyodrębniona. Zostało nam 10 sklepów, które w ciągu najbliższych tygodni zostaną wyodrębnione. To będzie koniec procesu integracji sieci" - powiedział.

Prezes poinformował, że stowarzyszenie E.Leclerc nie zamierza w najbliższym czasie zwiększać liczby sklepów.

Stowarzyszenie planuje natomiast centralizację sprzedaży internetowej, prowadzonej z 5 różnych lokalizacji.

E.Leclerc w 2011 roku wygenerował 2,648 mld zł obrotów, w porównaniu do 2,517 mld zł rok wcześniej. To wzrost o 5,2 proc. W przejętych od Billi sklepach poddanych rebrandingowi, obroty wzrosły o 12,19 proc. rdr.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Jean-Philippe Magre RSS ALERT    /    E.Leclerc RSS ALERT    /    Billa RSS ALERT    /    rebranding RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    hipermarkety RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 184.72.102.217
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!