Partnerzy portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Prezes E.Leclerc o strategii sieci: Poszerzamy asortyment produktów bio i prozdrowotnych

E.Leclerc, ogłosił plan rozwoju oferty związanej ze zdrową dietą i zdrowym stylem życia. Grupa zadeklarowała także wycofanie ze sprzedaży do 2020 roku jednorazowych artykułów plastikowych marki własnej.

Prezes E.Leclerc o strategii sieci: Poszerzamy asortyment produktów bio i prozdrowotnych
Jean-Philippe Magre, prezes E.Leclerc Polska fot. PTWP

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 20-09-2018, 10:20

Celem E.Leclerc na najbliższe lata jest wzbogacenie oferty żywności bio, propozycji dla osób
z nietolerancjami pokarmowymi, a także produktów pochodzenia roślinnego. Plany grupy zakładają podwojenie asortymentu marki własnej w tych kategoriach do 2020 roku oraz wzmocnienie współpracy z producentami żywności prozdrowotnej. 

– Jako jedna z pierwszych sieci w Polsce, wprowadziliśmy do naszych sklepów działy
z żywnością ekologiczną, które stale rozbudowujemy. Jak potwierdzają eksperci agencji badawczej Nielsen, Polacy coraz chętniej chcą sięgać po tego rodzaju produkty, dlatego obecnie jest to jeden z głównych obszarów rozwoju E.Leclerc, na który mamy konkretny plan – mówił Jean-Philippe Magré, prezes zarządu E.Leclerc Polska. 

- Widać, że trendy się zmieniają, dlatego E.Leclerc identyfikuje te trendy i wdraża w swoich sklepach. Od kilku lat widać rosnący trend na żywność ekologiczną i prozdrowotne produkty. Klienci chcą też, aby opakowania były bardziej czytelne i zawierały więcej informacji, więc dążymy do tego współpracując z dostawcami, ale też w zakresie marek własnych - dodał prezes.

- W E.Leclerc żywność prozdrowotna nie kojarzy się z kategorią premium. Większość kategorii w E.Leclerc pod marką własną bio oraz żywność prozdrowotna są w podobnej cenie jak inne produkty, a czasem są nawet bardziej atrakcyjne cenowo. Uważamy, że żywność prozdrowotna jest dla każdego, a nie tylko dla wybranych, dlatego staramy się, aby ceny nie były wyższe - mówił Jean-Philippe Magré.

Do 2020 roku znacząco wzrośnie liczba certyfikowanych produktów ekologicznych marki własnej Bio Village, których obecnie jest niemal 130. Plan poszerzenia asortymentu zakłada jego zwiększenie do 250 pozycji. Klienci mogą także liczyć na wzbogacenie oferty serii NAT&vie pochodzenia roślinnego. Liczba produktów wzrośnie tu z 21 do 50.

E.Leclerc rozbuduje także markę własną dedykowaną osobom z nietolerancją glutenu, która aktualnie obejmuje 14 pozycji. Do 2020 roku będzie ich 40, z czego znaczną część będzie stanowiło pieczywo. Oprócz wzbogacenia wyboru zdrowej żywności, pięciokrotnie zwiększy się także liczba ekologicznych środków czystości marki Uni Vert, których docelowo będzie 30. 

więcej informacji:

E.Leclerc RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    Jean-Philippe Magré RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • abc 2018-09-20 22:04:13
    trochę wszystkie oczywiste trendy wolno wchodzą do Leclerc... więc sytuacja finansowa nie dziwi, nie dziwi...

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.92.74.105
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!