Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Prezes Eko Holding: Na koniec 2011 roku będzie 300 sklepów Eko

Po III kw. 2010 r. przychody ze sprzedaży Grupy Eko Holding wyniosły 921,7 mln zł i były o 2,1 proc. wyższe niż w tym samym okresie 2009 r. Zysk netto podmiotu dominującego ukształtował się na poziomie 16,6 mln zł - o 0,8 proc. niższym niż w pierwszych III kw. 2009 r. Spółka zapowiada także dalsze akwizycje oraz inwestycje w rozwój organiczny.

Prezes Eko Holding: Na koniec 2011 roku będzie 300 sklepów Eko

Autor: pr/portalspozywczy.pl
Data: 17-11-2010, 11:46

- Nasza strategia- przejmowania nowych podmiotów oraz rozwój naszych sieci: Eko, Rabat i Jasmin - przynosi efekty. Mimo, że dane GUS wskazują na spadek sprzedaży detalicznej w Polsce od stycznia do września, my możemy pochwalić się wzrostami. Nasz model sklepów, które są blisko naszych klientów i oferują niezbędne dla nich produkty, sprawdza się - mówi Krzysztof Gradecki, prezes zarządu Grupy EKO Holding.

Spółka zaprezentowała korektę prognozy wyników finansowych na 2010 rok. Przychody mają wzrosnąć do rekordowego poziomu 1,26 mld złotych (wzrost o 1,2 proc. w stosunku do poprzedniej prognozy). Zysk netto, według nowej prognozy, ukształtuje się na poziomie 23,7 mln złotych i będzie wyższy od wyniku roku 2009.

Grupa Eko Holding dynamicznie się rozwija. Rośnie liczba sklepów Eko. W ciągu trzech kwartałów 2010 roku zostało otwartych 9 nowych sklepów, przyłączono 35 sklepów spółki Inter Kram - na 15 listopada 2010 r. ich liczba wynosi już 264 placówki.

Trwa proces integracji przejętych w sierpniu 2010 roku sklepów sieci Inter Kram. Większość z nich została już włączona do systemu informatycznego Eko.

Rozpędu nabiera projekt budowy sieci drogerii partnerskich Jasmin. Na 15 listopada 2010 roku pod szyldem Jasmin działało już 90 placówek. Z kolei sieć franczyzowych sklepów Rabat sięga już ponad 600.

Grupa Eko Holding rozwija też projekt sklepów typu convenience - Aligator. Do końca 2010 roku ma powstać 8 sklepów z podstawowymi towarami i rozszerzonym asortymentem alkoholi.

Plany na najbliższe miesiące to rozbudowa magazynu w Niwnicy. Zakończenie inwestycji planowane jest na pierwszy kwartał 2011 roku. Dzięki temu powierzchnia magazynowa Spółki powiększy się o 3,3 tys. mkw.

Grupa Eko Holding planuje także zakończenie konsolidacji back office (księgowość i kadry) oraz wdrożenie wspólnej platformy IT w segmencie dystrybucji.

- Dynamiczny rozwój struktur związanych z ekspansją oraz prowadzone rozmowy akwizycyjne gwarantują, że na koniec 2011 roku będzie 300 sklepów Eko - zapewnia prezes Gradecki.

Działalność Grupy Eko Holding koncentruje się w obszarach sprzedaży detalicznej i hurtowej. W skład Grupy wchodzi ponad 260 sklepów EKO, tworzących jedną z największych sieci supermarketów w Polsce, ponad 600 sklepów Rabat, objętych umowami franczyzowymi oraz 90 drogerii franczyzowych Jasmin.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Krzysztof Gradecki RSS ALERT    /    Aligator RSS ALERT    /    Jasmin RSS ALERT    /    Eko Holding RSS ALERT    /    Rabat RSS ALERT    /    drogerie RSS ALERT    /    convenience RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.167.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!