• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Prezes Emperii: Widzimy, że konkurencja w handlu nasila się

- Inwestorzy branżowi są bardzo zainteresowani zakupem sieci Stokrotka, jednak są powody, dla których ta sieć może być bardzo atrakcyjna dla inwestorów finansowych - mówi Artur Kawa, prezes Emperii, w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl. I dodaje, że nasilająca się na rynku konkurencja była jedną z przyczyn, dla których podjęto decyzje o sprzedaży segmenty detalicznego Emperii.
  • Autor: www.portalspozywczy.pl, PB
  • Data: 20-06-2011, 15:17
Prezes Emperii: Widzimy, że konkurencja w handlu nasila się

Czy Stokrotki trafią w ręce inwestora branżowego, czy finansowego?

Będziemy oceniali każdą ofertę nie tylko z punktu widzenia finansowego, ale też potencjału rozwoju oferującego przedsiębiorstwa i pozycji danego inwestora.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Inwestorzy branżowi są bardzo zainteresowani zakupem tej sieci. Stokrotka jest dobrze postrzegana przez konsumentów, jest uważana za jedną z najciekawszych sieci na polskim rynku, mającą dobrą markę, obok której warto budować dalszy dynamiczny rozwój. To jest coś, co może też wzbudzać zainteresowanie inwestorów finansowych.

Na ile nasilająca się konkurencja w handlu skłoniła Państwa do tej decyzji?

Na pewno jest to jeden z elementów, który braliśmy pod uwagę. Dostrzegamy też, że konsolidacja w handlu nabiera tempa. W tej branży duży może więcej.

W jakiej kondycji znajdują się Stokrotki?

W bardzo dobrej. Mieliśmy w zeszłym roku kilkanaście procent wzrostu sprzedaży. W sklepach like-for-like też zanotowaliśmy wzrosty, ale do tego dołożyliśmy kilkadziesiąt nowo otwieranych placówek. Ten rozwój jest kontynuowany w tym roku.

Czy branża FMCG jest segmentem, w którym Emperia mogłaby rozwinąć nowy biznes?

Na razie chcemy zakończyć procesy sprzedaży, dlatego nie chcemy komentować nowego biznesu.

Przeczytaj także:

Emperia zamierza sprzedać spółki z segmentu detalicznego

Prezes Emperii: Po sprzedaży segmentu detalicznego planujemy rozpocząć nowy biznes 

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!