Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Prezes EPP: wyniki odwiedzalności naszych galerii rosną z tygodnia na tydzień i zbliżają się do ubiegłorocznych poziomów

EPP, największy właściciel centrów handlowych w Polsce, przy okazji prezentacji wyników za pierwsze półrocze 2020 roku, podał aktualne dane dotyczące obszaru operacyjnego. We wrześniu 2020 roku poziom odwiedzalności dla całego portfela obiektów handlowych spółki osiągnął 85% w porównaniu do tego samego okresu w 2019 roku. Jest to znaczący wzrost z poziomu 46% rdr w pierwszym tygodniu maja, gdy centra handlowe w Polsce zostały ponownie uruchomione.

Prezes EPP: wyniki odwiedzalności naszych galerii rosną z tygodnia na tydzień i zbliżają się do ubiegłorocznych poziomów
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
Data: 29-09-2020, 11:57

W lipcu 2020 roku obroty najemców kształtowały się na poziomie 93% w ujęciu rok do roku. Blisko 100% najemców powierzchni handlowej w obiektach spółki wznowiło obecnie działalność, a wskaźnik najmu dla całego portfela wynosi 96%.

– Po ponownym otwarciu centrów handlowych EPP w maju oraz stopniowym uruchamianiu biznesów naszych najemców, wyniki odwiedzalności i sprzedaży wzrastają z tygodnia na tydzień, stabilnie zbliżając się do ubiegłorocznych poziomów. Dodatkowo polska gospodarka po raz kolejny pokazuje swoją siłę na tle pozostałych państw Unii Europejskiej, co jest dobrym sygnałem także dla branży centrów handlowych. Dzięki wsparciu dla naszych najemców, które zaoferowaliśmy w tym roku w zamian za przedłużenie umów najmu, liczymy, że będziemy razem z nimi ciężko pracować nad zwiększaniem obrotów w centrach handlowych w nadchodzących miesiącach – mówi Tomasz Trzósło, prezes zarządu EPP.

W ostatnich miesiącach w centrach handlowych spółki otworzyły się nowe lokale m.in.: W.KRUK, CCC, PEPCO, Levi’s, 50 style, Hebe i Pasibus. Najważniejszym wydarzeniem było otwarcie w Galerii Młociny, flagowym projekcie EPP w Warszawie, pierwszego sklepu sieci Primark w Polsce.

W pierwszym tygodniu po debiucie irlandzkiej marki odzieżowej warszawskie centrum odwiedziło ponad 200 tys. klientów. Jest to jeden z najwyższych wyników tygodniowych odwiedzin w historii Galerii Młociny. W tej samej lokalizacji miało też miejsce otwarcie pierwszego w kraju, multibrandowego salonu mody premium, internetowej marki Modivo. Pojawienie się sklepu, dostarczającego wyjątkowych doświadczeń zakupowych, wynikających z łączenia świata zakupów online i offline, jeszcze bardziej wyróżniło ofertę Galerii Młociny na handlowej mapie Warszawy.

Zapewnianie klientom oraz pracownikom najemców centrów handlowych możliwie maksymalnego poziomu bezpieczeństwa podczas robienia zakupów jest dla EPP priorytetem.

Spółka zapewnia, że dba o przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa oraz rekomendacji służb sanitarnych, prowadzi działania edukacyjne w tym zakresie oraz współpracuje z najemcami, aby wspólnie informować klientów o nowych zasadach bezpiecznych zakupów. Wśród szerokiej liczby rozwiązań wprowadzonych w centrach EPP można wymienić m.in. zwiększenie częstotliwości czyszczenia i dezynfekcji miejsc dotykanych przez klientów, udostępnianie licznych dyspenserów ze środkami dezynfekującymi oraz maseczek ochronnych, a także regularne komunikaty wizualne i głosowe, przypominające o stosowaniu się do wymogów. Po ponownym otwarciu obiektów handlowych 12,5 tys. wielorazowych maseczek ochronnych zostało bezpłatnie przekazanych klientom, pracownikom najemców oraz służbom porządkowym i ochronie w galeriach EPP.

więcej informacji:

handel RSS ALERT    /    galerie handlowe RSS ALERT    /    centra handlowe RSS ALERT    /    koronawirus RSS ALERT    /    EPP RSS ALERT    /    Tomasz Trzósło RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.102.38
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!