Prezes Eurocash: Nasza wizja rozwoju do 2020 roku nie zmienia się
- Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
- Data: 11-02-2014, 15:19

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Eurocash to krajowy lider w hurtowej dystrybucji produktów spożywczych, chemii gospodarczej, alkoholu i wyrobów tytoniowych (FMCG).
- Nasz kierunek rozwoju nie zmienia się. Głównym celem jest zapewnienie konkurencyjności handlu tradycyjnego. Będzie to możliwe tylko wtedy, jeśli stworzymy jako hurtownik i partner małych i średnich sklepów przeciwwagę dla sieci dyskontów. Przeciwwagę w sensie skali działania, siły zakupów, poziomu kosztów i efektywności całego łańcucha dostaw - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Luis Amaral, do którego należy prawie 44 proc. akcji Eurocash.
komentarze (2)
Kto myślący z wami interesy robi?
OdpowiedzPierdoły, gdyby nie przejęcie Tradisu już byście cienko piszczeli. W przypadku gdyby Biedronka się sprzedała zawsze jeszcze będzie coś do zarobienia w kanale tradycyjnym a potem biznes portugalski zniknie z Polski.
Odpowiedz