Prezes Frisco: Sprzedaż przedświąteczna wzrasta o 18 proc.
Największą popularnością wśród klientów cieszą się oczywiście: jaja, żur, majonez, chrzan, rzodkiew i słodycze. - Warszawiacy na Wielkanoc stawiają również w dużej mierze na własne wypieki - w miesiącu świątecznym kupili bowiem blisko 2,2 tony produktów do pieczenia, w tym mąki, cukru lub różnorodnych aromatów, czyli prawie dwukrotnie więcej niż w miesiącu poprzedzającym święta. Przed Wielkanocą też ogólnie więcej wydajemy na zakupy spożywcze - wysokość średniego rachunku była wyższa w tym okresie o ok. 25 zł niż na miesiąc przed świętami - mówi Grzegorz Bielecki.
- Jak co roku spodziewamy się największego szczytu zakupowego w okresie Wielkiego Tygodnia. Niemniej jednak już teraz widać dużo większe zainteresowanie naszym e-supermarketem niż przed rokiem - przypomina członek zarządu Frisco.pl.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Analiza Frisco.pl została opracowana na podstawie zamówień zrealizowanych w tym sklepie na terenie Warszawy w okresie luty-marzec 2013.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
UOKiK nałożył ponad 5,3 mln złotych kary na Vinted
-
UOKiK przygląda się rynkowi e-commerce. Sprawdzi traktowanie konsumenta
-
E-commerce wzrósł w I kw. kilkanaście procent
-
Rosną ceny w e-sklepach. Co na to klienci?
-
Akcje Amazona w dół prawie 10 proc.
-
E-commerce musi dostosować się do wymagań dyrektywy Omnibus. W przeciwnym razie kara
-
E-commerce po polsku. Producenci tracą, bo sprzedaż reguluje ustawa sprzed czasów internetu
-
Empik stawia na ekologiczne dostawy w e-commerce
-
Rynek konserw wzrósł o 100 procent. Animex produkuje na pełnych mocach
-
Biedronka ma ponad 2 mln transakcji e-sklepu. Co kupują Polacy online?
komentarze (0)