Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Prezes Grupy Empik: Dzięki programowi PayBack będzie rosła nasza sprzedaż LFL

Od października 2011 r., czyli w ciągu zaledwie 4 miesięcy uczestnictwa sieci Empik i Smyk zrekrutowały 326 tys. nowych uczestników programu PayBack.


Autor: portalspozywczy.pl
Data: 29-02-2012, 15:50

Jak twierdzi Maciej Szymański, prezes Grupy NFI Empik Media Fashion średnia wartość paragonu z użyciem karty PayBack jest o 50,4 proc. wyższa niż bez karty. - Posiadacze kart robią coraz większe zakupy, a wartość ich średniego paragonu rośnie szybciej o 1,2 proc. niż klientów bez kart.

Jego zdaniem daje to możliwość dotarcia z ofertą do szerokiej grupy ok. 5,5 mln konsumentów, z których część już była klientami Empiku i Smyka, lecz nie można było ich zidentyfikować.

- Program PayBack umożliwia nam zbudowanie profilu i segmentację klientów, oraz systematyczne dostosowywanie odpowiedniej komunikacji i oferty - wyjaśnia prezes.

Według Maciej Szymańskiego uczestnictwo w programie pozwoli w ciągu następnych kilku lat zwiększyć sprzedaż like for like. Prezes nie chciał oszacować jednak jakiej wielkości mogłby być to wzrosty.

W I kwartale 2012 do programu dołączą sklepy Emik.com oraz Smyk.com

W marcu 2012 r. do do Programu Bonusowego PayBack dołączą także internetowe sklepy empik.com i smyk.com.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Maciej Szymański RSS ALERT    /    Payback RSS ALERT    /    EMPiK RSS ALERT    /    Smyk RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.226.13
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!