Prezes Grupy Mar-Ol o planach rozwoju marek własnych
- Autor: Paweł Jachowski, portalspożywczy.pl
- Data: 16-06-2014, 10:43

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Marka Spiżarnia Chaty zdaniem Maćkowiaka ma być twarzą sieci Chata Polska. - Najczęściej pod nią znajdą się produkty świeże, takie, jakie rzeczywiście chciałoby się w spiżarni trzymać. Nie będziemy pod tą marką mieć produktów non-foodowych, lecz świeże jedzenie - tłumaczy prezes Mar-Olu. Jak dodaje, Spiżarnia Chaty stawia przede wszystkim na jakość i związku z tym nie będzie marką najtańszą.
Maćkowiak zapewnia, że marka Spiżarnia Chaty rozwijać się będzie bardzo szybko. - Ta marka będzie najszybciej przyrastać, dlatego że jest najbliższa naszej strategii pozycjonowania. To będzie nasze oczko w głowie - zapowiada.
komentarze (0)