Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Prezes Ibiza Ice Cafe: Średnioroczny wzrost rynku lodów i kawy w Polsce wynosi ponad 10 proc.

Operator lodziarnio-kawiarni Ibiza Ice Cafe chce wykorzystać dynamiczny wzrost tego rynku i rusza z zapowiadaną od pewnego czasu budową sieci. Jeszcze w marcu br. otworzy nowy lokal własny w poznańskiej galerii Malta. Negocjacje w sprawie kolejnych lokalizacji trwają.

Prezes Ibiza Ice Cafe: Średnioroczny wzrost rynku lodów i kawy w Polsce wynosi ponad 10 proc.

Autor: portalspozywczy.pl/pr
Data: 26-01-2010, 10:59

Do końca tego roku spółka zamierza uruchomić jeszcze co najmniej dwa lokale własne. Wcześniej - bo w marcu br. spółka zadebiutuje na rynku NewConnect i rozpocznie budowę sieci franczyzowej.

Pierwszy lokal Ibiza Ice Cafe powstał w 2009 roku we Wrocławiu. W odróżnieniu od innych kawiarni i lodziarni wyróżniał się egzotyczną stylistyka nawiązująca do wysp z hiszpańskiego archipelagu Baleary oraz przebogatym wyborem deserów lodowych.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Minął dopiero rok odkąd otworzyliśmy pierwszy lokal ale już teraz możemy powiedzieć, że koncepcja jaką przyjęliśmy była trafna. Z biznesowego punktu widzenia, wykorzystaliśmy 2009 rok na sprawdzenie i dopracowanie koncepcji biznesowej. Dzięki temu powinniśmy szybciej i efektywniej rozwijać się już w 2010 roku. Wykorzystamy na to m.in. środki pozyskane z emisji akcji - tłumaczy Tomasz Haligowski, prezes zarządu Ibiza Ice Cafe S.A.

Otwarcie lokalu jest kolejnym ważnym etapem w realizacji długofalowej strategii budowy sieci Ibiza Ice Cafe. Jeszcze w tym roku pojawią się kolejne. Trwają także wstępne rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami.

- Rynek na którym działamy ma jeszcze bardzo duży potencjał wzrostowy. Wartość polskiego rynku lodów przekracza 1 mld zł, a rynku kawiarnianego 4 mld zł, przy czym średnioroczny wzrost rynku lodów i kawy wynosi ponad 10 proc. Takie warunki stwarzają dobry klimat do budowy tego typu sieci w Polsce - wyjaśnia Tomasz Haligowski.

Strategia rozwoju zakłada otwieranie nowych placówek w centrach dużych miast, galeriach handlowych oraz innych miejscach charakteryzujących się dużym natężeniem ruchu, stąd też wybór padł na popularną poznańską galerie Malta.

- Kolejne lokale także będziemy otwierali w galeriach handlowych lub innych równie zatłoczonych miejscach. Pozwoli nam to na wykorzystanie efektu skali - tj. zaproszenie do naszych lokali przynajmniej części z mas ludzi, które codziennie przewijają się przez centra handlowe - dodaje prezes Ibiza Ice Cafe S.A.

Ibiza Ice Cafe S.A. jest operatorem lodziarnio-kawiarni w segmencie premium. Aktualnie pod marką Ibiza Ice Cafe funkcjonuje lokal we Wrocławiu, otwarty w maju 2009 roku.

W styczniu spółka przeprowadziła emisję prywatną akcji z której pozyskała 1,2 mln zł; środki zostaną przeznaczone na rozwój sieci lokali własnych oraz rozruch programu franczyzowego. Debiut spółki przewidziany jest na marzec.

Po prywatnej emisji akcji w akcjonariacie Ibiza Ice Cafe S.A. znajdują się: fundusz private equity Privilege Capital Management S.A. (pakiet kontrolny), Tomasz Haligowski - prezes zarządu Spółki 7 proc., nowi inwestorzy ok. 30 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Tomasz Haligowski RSS ALERT    /    Ibiza Ice Cafe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.11.178
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!