Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Prezes InPhoTech: Konsument przyszłości będzie oczekiwał zaspokojenia głębszych potrzeb

Jestem przekonany, że konsument przyszłości będzie chciał być traktowany coraz bardziej indywidualnie i myślę, że będzie się to pogłębiało. Aby firma odpowiedziała na ten indywidualizm, musi dobrze wiedzieć, co jest jej wyróżniającą się cechą, jaką ma istotną wartość dodaną - mówił Tomasz Nasiłowski, prezes zarządu InPhoTech podczas debaty „The future of the market. Nowy konsument”, która odbyła się 14 maja 2019 roku w ramach European Start-up Days - wydarzenia, które było częścią Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

Prezes InPhoTech: Konsument przyszłości będzie oczekiwał zaspokojenia głębszych potrzeb
Tomasz Nasiłowski, prezes zarządu InPhoTech. Fot. PTWP

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 28-05-2019, 11:06

– Myślę, że konsumenci przyszłości będą zwracać uwagę na realizację wyższych i głębszych potrzeb, czyli np. poczucia bezpieczeństwa. Pójdą do firmy, która zapewni im większe poczucie bezpieczeństwa, poczucie, że ich nie naciągnie, nie namówi na coś, czego nie chcą – mówił Tomasz Nasiłowski, prezes zarządu InPhoTech.

Zauważył, że pierwsze zachłyśnięcie się internetem było związane z korzystaniem z różnych społecznościowych portali.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

– Mieliśmy złudzenie posiadania wielu znajomych, ale często ich nie widzieliśmy i w momentach, w których potrzebowaliśmy drugiego człowieka obok siebie, ci znajomi byli daleko, byli wirtualni tak naprawdę – tłumaczył.

– Poznając nową technologię i przyzwyczajając się do niej, mamy obecnie coraz większą świadomość, że potrzebujemy czegoś więcej, że powierzchowne zaspokojenie potrzeb jest tylko pierwszym krokiem. Dlatego uważam, że konsument przyszłości będzie oczekiwał zaspokojenia swoich głębszych potrzeb. Kupując jakiś produkt, np. ubranie czy usługę turystyczną, będzie chciał czegoś więcej, np. poczucia bezpieczeństwa lub poczucia bliskości czy relacji – podsumował Tomasz Nasiłowski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Tomasz Nasiłowski RSS ALERT    /    konsumenci RSS ALERT    /    nowy konsument RSS ALERT    /    InPhoTech RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.41.241
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!