Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Prezes Intermarché: Planujemy wprowadzić koncept Power we wszystkich supermarketach

Thierry Klupczyński, Prezes Dyrekcji Handlowej Intermarché mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl, że koncept Power, który ruszył w marcu, będzie sukcesywnie wprowadzany w kolejnych sklepach sieci.

Prezes Intermarché: Planujemy wprowadzić koncept Power we wszystkich supermarketach
Prezes Intermarché: Planujemy wprowadzić koncept Power we wszystkich supermarketach, fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 30-09-2020, 11:07

Grupa Muszkieterów otworzyła w marcu w Pabianicach supermarket w nowym koncepcie "Power". Na ile koncept odpowiada na nowe potrzeby konsumentów związane ze zmianą zachowań zakupowych?

- Koncept Intermarché Power odpowiada na obecne oczekiwania klientów w możliwie jak najwyższym stopniu. W pobliżu wejścia do supermarketu jest zlokalizowana strefa świeżego ryneczku. W niej dostępne są m.in.: pieczywo, wyroby cukiernicze, warzywa i owoce, sery, wędliny, mięsa, ryby oraz wyroby garmażeryjne. Część z tych artykułów, np. wędliny, mięsa czy sery, można zakupić zarówno w sprzedaży tradycyjnej, jak również w formie gotowych, świeżo zapakowanych porcji - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Thierry Klupczyński, Prezes Dyrekcji Handlowej Intermarché.

- Inną wprowadzoną zmianą jest poszerzenie gamy produktów świeżych, bio, fit i dań gotowych – zauważamy rosnące zainteresowanie klientów tą ofertą. Do dyspozycji klientów jest także automatyczna wyciskarka świeżego soku pomarańczowego oraz samoobsługowa krajalnica do pieczywa. Kolejnym ciekawym rozwiązaniem jest przeniesienie urządzeń chłodniczych z produktami mrożonymi bliżej kas. Dzięki temu klienci mogą włożyć je do koszyka bezpośrednio przed podejściem do kasy - dodaje.

- Ponadto na terenie supermarketu zmodernizowano stanowiska z kasami – obecnie mają one dłuższe taśmy oraz specjalne miejsce przeznaczone na torby i reklamówki. Co więcej klienci mogą skorzystać z usługi z zakresu e-commerce – Intermarché Drive. Dowodem na spełnianie oczekiwań klientów są wyniki badań porównawczych, które przeprowadzono w grudniu 2019 r. i czerwcu br. Zgodnie z nimi 97 proc. klientów pozytywnie ocenia zmiany wprowadzone w pabianickim supermarkecie - tłumaczy prezes Intermarché.

- Sieć Intermarché planuje rozwijać nowy, zoptymalizowany koncept supermarketu Intermarché – Power oraz sukcesywnie wprowadzać go w kolejnych sklepach. W ciągu najbliższych 2-3 lat Grupa Muszkieterów planuje wprowadzenie konceptu Power we wszystkich supermarketach sieci Intermarché w Polsce - mówi Thierry Klupczyński.

Jaki jest budżet inwestycyjny na ten projekt? - Zgodnie z założeniami, budżet inwestycyjny na ten cel wynosi kilkaset tysięcy złotych w przypadku każdego supermarketu. Finalnie zależy on jednak od aktualnego wyposażenia i układu sklepu oraz jest ustalany indywidualnie wspólnie z właścicielem danej placówki handlowej - wyjaśnia prezes.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Thierry Klupczyński RSS ALERT    /    Intermache RSS ALERT    /    supermarkety RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.200.226.179
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!