• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Prezes Jeronimo Martins: W ciągu 5 lat zniknie różnica pomiędzy supermarketem i dyskontem

Zaryzykuję twierdzenie, że w ciągu najbliższych pięciu lat zniknie różnica pomiędzy supermarketem i dyskontem. Będą to po prostu takie same sklepy spożywcze - prognozuje w Wiadomościach Handlowych Alexandre Soares dos Santos, prezes grupy Jeronimo Martins.
  • Autor: Wiadomości Handlowe
  • Data: 05-08-2011, 15:17
Prezes Jeronimo Martins: W ciągu 5 lat zniknie różnica pomiędzy supermarketem i dyskontem
Alexandre Soares dos Santos

Szef Jeronimo Martins zwraca uwagę na transformację, należacej do jego grupy, sieci sklepów Biedronka. Na łamach Wiadomości Handlowych podkreśla dużą dynamikę zmian wprowadzanych w Biedronkach. Tylko w ciągu ostatniego roku znacznie poszerzono w nich ofertę warzyw i owoców, a także mięs oraz wędlin.

Alexandre Soares dos Santos nie wyklucza wejścia Jeronimo Martins w branżę gastronomiczną (w Portugalii grupa posiada sieć restauracji Chili's i Oliva). Zaznacza, że rozszerzanie i dywersyfikuja działalności są fundamentem wyznawanej przez niego strategii. Dodaje też, że w maju Jeronimo Martins otworzyło w Warszawie pierwszy sklep drogeryjno-farmaceutyczny Hebe. Operator uruchamia także nowe apteki Bliska Na Zdrowie, których ma dzisiaj już ponad 30 - czytamy w Wiadomościach Handlowych.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • PL 2011-08-05 19:56:32

    Tak trzymać ! Panie Prezesie proszę rzeczywiście stawiać na polskie firmy w Biedronce i doprowadzić do tego aby w jednej kategorii produktów nie było monopolistów. Sklepy są fajne ale drogie. Opłaca się kupować tylko w promocjach.

    Odpowiedz
  • optymista 2011-08-05 21:48:48

    Jestem za, ale jest to raczej niemożliwe-segmentacja rynku w/g dochodów.

    Odpowiedz
  • Oskar 2011-08-06 09:36:40

    Tak Alma Biedronką. Oby nie! Napewno tego syfu z Biedronki do ust nie wezmę. Wyszedłem z Biedronki z pustym koszykiem. Nic, NIC ciekawego. Takim dyskontom jak Kaufland mówię tak, ale Biedronce stanowcze nie !.

    Odpowiedz
  • niepolak 2011-08-07 09:33:57

    Dla każdego z nas najlepszym rozwiązaniem jest nie kupowanie w Biedronce...Po pierwsze zdrowie- biedronka wymusza na producentach żywności jak najnizsze ceny nie interesuje ich fakt ,że pólprodukty w ostatnim czasie zdrożały od 50-100% , ma być cena- wówczas producent do waszego produkty wrzuca stare podeszwy byle tylko Biedronka miała cene dla biedaka. Kupując w tej wyzyskującej sieci sami sobie strzelamy gola, ubożejemy coraz bardziej... Proacowałem w firmie która produkowała dla Biedronki i znam cały mechanizm od podszewki...Szkoda , że ludzie nie potrafią w porę przejrzeć na oczy...

    Odpowiedz
  • jajca 2011-08-07 10:07:46

    Niepolak - Racja !!! Ile będziemy znosic zaboryw detalu-Biedronki , w hurcie Eurocash-u I kto na to pozwolił ???????

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!