Prezes Lewiatana: Sprzedaż produktów naszej marki własnej wzrosła o 15 proc.
- Autor: Poradnik Handlowca
- Data: 18-01-2013, 12:54
- W 2012 r. jednym z najistotniejszych zadań była rewitalizacja marki Lewiatan i rebranding placówek handlowych. Nowa wizualizacja została wdrożona w ponad 900 sklepach. Jej dynamiczny, nowoczesny charakter pozwolił odnowić oblicze naszych sklepów i uczynić je bardziej atrakcyjnymi dla klientów - mówi "Poradnikowi handlowca" prezes zarządu Lewiatan Holding, prezes zarządu Lewiatan Holding.

Wojciech Kruszewski, prezes zarządu Lewiatan Holding
Zdaniem Wojciecha Kruszewskiego kolejnym powodem do dumy są wyniki osiągnięte w 2012 r. - Sprzedaż produktów marki własnej Lewiatan oraz produktów zarządzanych centralnie wzrosła o ponad 15 proc. w porównaniu do 2011 r. - mówi prezes zarządu Lewiatan Holding.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Prezes Netto: Klienci szukają taniej żywności
-
Euro Sklep kończy 25 lat
-
Lidl obiecuje chronić polskie rodziny przez inflacją. O co chodzi?
-
Sieci źle oznaczają ceny. Biedronka, Kaufland, Auchan ukarani przez UOKiK
-
Intermarché bierze pod lupę marki własne. Jest nowa strategia
-
Maga Foods bankrutuje. Liczy na interwencję Jarosława Kaczyńskiego [WYWIAD]
-
Dlaczego hipermarkety tracą rynek? "Konsumenci szukają prostszych rozwiązań"
-
Duże sieci są w stanie powstrzymać wzrost cen? Robią to na dwa sposoby
-
Sertop uczestniczył w Targach PLMA w Amsterdamie
-
Ukraińskie firmy myślą o ekspansji w Polsce. W które obszary rynku celują?
- Transport zboża z Ukrainy. Trudne "wąskie gardła"
- Firmy spożywcze i handlowe w I półroczu: przejęcia, inflacja, wojna
subskrybuj portalspozywczy.pl
komentarze (0)