Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Prezes Lewiatana: Sprzedaż produktów naszej marki własnej wzrosła o 15 proc.

  • Autor: Poradnik Handlowca
  • Data: 18-01-2013, 12:54
- W 2012 r. jednym z najistotniejszych zadań była rewitalizacja marki Lewiatan i rebranding placówek handlowych. Nowa wizualizacja została wdrożona w ponad 900 sklepach. Jej dynamiczny, nowoczesny charakter pozwolił odnowić oblicze naszych sklepów i uczynić je bardziej atrakcyjnymi dla klientów - mówi "Poradnikowi handlowca" prezes zarządu Lewiatan Holding, prezes zarządu Lewiatan Holding.
Prezes Lewiatana: Sprzedaż produktów naszej marki własnej wzrosła o 15 proc.
Wojciech Kruszewski, prezes zarządu Lewiatan Holding

Zdaniem Wojciecha Kruszewskiego kolejnym powodem do dumy są wyniki osiągnięte w 2012 r. - Sprzedaż produktów marki własnej Lewiatan oraz produktów zarządzanych centralnie wzrosła o ponad 15 proc. w porównaniu do 2011 r. - mówi prezes zarządu Lewiatan Holding.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!