Prezes Lidla: Startujemy ze sklepem internetowym
5 kwietnia Lidl Polska rozpoczyna sprzedaż internetową produktów non food - powiedział Maksymilian Braniecki, prezes Lidl Polska. Na stronie www.Lidl-sklep.pl klienci będą mogli kupić produkty przemysłowe m.in. tekstylia, akcesoria kuchenne, AGD, sprzęt elektroniczny czy narzędzia. Oferta produktowa będzie zmieniać się trzy razy w tygodniu.

– Przez okres ostatnich dwóch lat wdrożyliśmy kilka innowacyjnych projektów z kategorii e-commerce: platformę do rezerwacji win i innych alkoholi WinnicaLidla.pl, witrynę do rezerwacji wycieczek Lidl-podroze.pl czy nową aplikację mobilną Lidl Plus. W dobie, gdy dostęp do Internetu jest coraz większy, oferowanie usług internetowych jest jednym z najważniejszym kierunków rozwoju sieci handlowych. Cieszymy się, że Lidl Polska również uczestniczy w tej internetowej rewolucji - powiedział Maksymilian Braniecki, Prezes Zarządu Lidl Polska.
- Uważamy, że dzisiaj jest nadal szansa na to, żeby być pierwszym w obszarze e-commerce. Zakładamy bycie w pierwszej piątce sklepów internetowych w Polsce - dodał.
Za pośrednictwem sklepu internetowego klienci będą mogli kupić artykuły przemysłowe w atrakcyjnej, niskiej cenie. W momencie startu witryny w ofercie będzie ponad 650 produktów, jednak następnie ich liczba będzie systematycznie wzrastać. W sklepie kupimy zarówno produkty marek własnych – m.in. narzędzia Parkside, tekstylia damskie Esmara, odzież sportową Crivit czy sprzęt AGD Silvercrest – jak i marki producentów. W ramach Lidl-sklep.pl dostępny będzie asortyment przemysłowy i będzie on zbieżny z ofertą sklepu stacjonarnego. Dodatkowo będą pojawiać się oferty specjalne – dostępne tylko przez Internet. Oferta produktowa w sklepie internetowym Lidl Polska będzie zmieniać się trzy razy w tygodniu – w poniedziałek, czwartek i sobotę.
Za zakupy w Lidl-sklep.pl klienci będą mogli dokonywać płatności przelewem internetowym, kartą płatniczą oraz Blikiem. Zamówione produkty będą dostarczane przez kurierów firmy InPost oraz Geis pod wskazany adres w całej Polsce. Zamówienia będą dostarczane do klienta w czasie do 3 dni roboczych od dokonania zapłaty za zamówienie. Koszt dostawy za zakupy do 149 zł będzie płatny 9,99 zł, a powyżej kwoty 149 zł produkty będą dostarczane bezpłatnie. Klient będzie miał 30 dni na zwrot zakupów. Zwrot będzie bezpłatny przy skorzystaniu z usług Poczty Polskiej.
Lidl dodaje, że jakość jest dla sieci priorytetem. Sieć przeprowadza 7500 badań rocznie w niezależnych laboratoriach. Sieć podkreśla również, że preferuje polskich producentów.
Sieć zaprasza do współpracy polskie marki. - Chcielibyśmy, aby większa liczba polskich marek miała dostęp do naszego nowego kanału sprzedaży – nie tylko duże, ale też mniejsze i nowo powstające - mówił Maksymilian Braniecki.
Dodał, że zakaz handlu nie przyspieszył prac, ponieważ pracę nad sklepem zaczęli przed wprowadzeniem ustawy o ograniczeniu handlu w niedzielę.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.