Marki własne Makro

- Marka własna jest bardzo dobrze zadomowiona w Makro, zarówno w asortymencie dla branży gastronomicznej, jak i handlu detalicznego. Niemniej staramy się rozwijać obie gałęzie naszej oferty. W przypadku gastronomii, marka własna stanowi 1/6 całkowitej sprzedaży w Makro. Myślimy tutaj o produktach pod brandem Metro Chef i Metro Professional.

- Rozwijamy również sprzedaż marki własnej do klienta końcowego przez sklepy Odido, prowadzone przez naszych partnerów franczyzowych. Współpracujemy także ze sklepami niezależnymi. To są produkty, które sprawdzają się z punktu widzenia konsumenta, ponieważ są konkurencyjne cenowo, a jednocześnie są sparametryzowane cenowo pod potrzeby naszych partnerów, pozwalające im na zachowanie marżowości.

- W asortymencie marki własnej mamy 3,5 tys. artykułów. Nieustannie rozwijając tę ofertę – podkreśla Dominik Branny, prezes zarządu Makro Polska.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl