Partnerzy portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Prezes Netto: Chcemy wejść do grona czołowych detalistów na polskim rynku

Zakup ponad 300 sklepów Tesco Polska pozwoli nam wejść do grona piątki czołowych detalistów na polskim rynku - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Janusz Stroka, prezes Netto Polska.

Prezes Netto: Chcemy wejść do grona czołowych detalistów na polskim rynku
Janusz Stroka, prezes Netto Polska., fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 16-09-2020, 09:48

Olimpia Wolf: Dlaczego Netto Polska zdecydowało się na przejęcie sklepów Tesco Polska?

Janusz Stroka: Ekspansja Netto na polskim rynku jest jednym z najważniejszych elementów strategii Salling Group. Uważamy, że zakup ponad 300 sklepów to najlepsza opcja, umożliwiająca realizację tej strategii i szybkie osiągnięcie założonej skali ekspansji. Transakcja pozwoli nam w pełni wykorzystać sprawdzoną koncepcję biznesową i docelowo wejść do grona piątki czołowych detalistów na polskim rynku.

Skoro Netto przejmuje sklepy innej sieci, musi widzieć potencjał na rozwój w naszym kraju. Co więc sprzyja Netto w Polsce, a co jest wyzwaniem w rozwoju?

Polska to jeden z największych i najbardziej rozwojowych rynków w Europie i dopóki jest potencjał, który cały czas widzimy, Salling Group będzie inwestować na naszym rynku. To, co nam niewątpliwie sprzyja, to podejście Polaków do dyskontów – ten format cieszy się stale dużą popularnością. Dzięki przejęciu placówek Tesco, zyskamy doskonałą okazję do rozwoju na wchodzie kraju, gdzie dotąd sklepy Netto nie funkcjonowały. Cieszymy się, że będziemy mieli możliwość zaoferowania mieszkańcom tego regionu nowych i pozytywnych doświadczeń zakupowych. Działając na rynku, na którym panuje ogromna konkurencyjność, mamy świadomość konieczności sprostania wielu wyzwaniom. Priorytetem obecnie jest zapewnienie atrakcyjnej oferty, a także najniższych cen. Nie możemy też zapomnieć o pandemii COVID-19, która zarówno dla nas, jak i dla całej branży handlowej nadal pozostaje dużym wyzwaniem i wymaga całkiem nowego podejścia, jeśli chodzi o zapewnienie bezpieczeństwa i komfortu pracownikom i klientom sklepów. Charakteryzująca dyskonty elastyczność pozwala nam na szybką reakcję i wprowadzanie zmian oraz udoskonaleń, dzięki czemu jesteśmy w stanie szybko dopasować się do aktualnych wymogów rynkowych.

Kiedy zacznie się rebranding sklepów i na czym będzie polegał?

Dopiero po zatwierdzeniu umowy przez instytucje antymonopolowe będziemy mogli przystąpić do realizacji naszych planów. Spodziewamy się, że stanie się to w czwartym kwartale 2020 r. Do tego czasu skupiamy się na przygotowaniu dalszych działań. Odnowimy sklepy zgodnie z naszą koncepcją 3.0 nie później niż 1,5 roku po sfinalizowaniu umowy. Będziemy to robić tak szybko, jak to możliwe, ale z uwagi na skalę, będzie to oczywiście proces rozciągnięty w czasie.

więcej informacji:

Netto RSS ALERT    /    Netto Polska RSS ALERT    /    Tesco RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    Janusz Stroka RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.167.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!