Prezes Netto: Na polskim rynku handlowym trwa walka
Kent Petersen, prezes sieci Netto Polska oceniając polski rynek powiedział, że klienci nie decydują o swoich zakupach kierując się formatem sklepu, lecz innymi czynnikami, dlatego na rynku trwa ciągła walka wszystkich ze wszystkimi: dyskontów między sobą, a także z hipermarketami i supermarketami oraz sklepami osiedlowymi.

Z tego powodu wszyscy operatorzy cały czas muszą myśleć o zmianach i dostosowywaniu swojej oferty do oczekiwań klientów. - Zmiany muszą toczyć się na bieżąco, na co dzień, tak by codziennie utrzymać i przyciągnąć nowych klientów - mówi Kent Petersen.
Netto zamierza w tym roku uruchomić 30 kolejnych sklepów, a w kolejnych latach otwierać 40-50 obiektów. Na przyszły rok zaplanowane jest także uruchomienie kolejnego centrum dystrybucyjnego firmy.
Czytaj także dlahandlu.pl
