Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Prezes Netto Polska: Klienci oczekują najwyższej jakości za najniższą cenę (wywiad)

Pandemia spowodowała duże zmiany w zachowaniach konsumentów, co stanowi wyzwanie dla wszystkich sieci handlowych i właścicieli sklepów. Klienci nie oczekują już jakości za najniższą cenę, ale najwyższej jakości za najniższą cenę – z Januszem Stroką, prezesem Netto Polska rozmawia Olimpia Wolf.

Prezes Netto Polska: Klienci oczekują najwyższej jakości za najniższą cenę (wywiad)
Janusz Stroka, Prezes Netto Polska, fot. materiały prasowe

Autor: Olimpia Wolf, portalspozywczy.pl
Data: 09-03-2021, 13:09

Olimpia Wolf: Co dla Netto Polska było największym wyzwaniem podczas 12 miesięcy pandemii?

Janusz Stroka: Głównym wyzwaniem dla dużej sieci handlowej, jaką jesteśmy, było zapewnienie bezpieczeństwa zarówno naszym pracownikom, jak i klientom. W tym celu wprowadziliśmy odpowiednie środki bezpieczeństwa – m.in. płyny dezynfekujące, maseczki, ekrany ochronne z pleksi i rękawiczki. Kolejnym wyzwaniem było zapewnienie ciągłości funkcjonowania naszych placówek w czasie pandemii.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Na uwagę zasługuje fakt, że rozumiejąc rolę placówki handlowej w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych naszych klientów, nie zamknęliśmy żadnego z naszych sklepów nawet na jeden dzień. W przypadku konieczności wysłania pracowników na kwarantannę, korzystaliśmy z możliwości zatrudnienia pracowników tymczasowych.  Dzięki szybkiej reakcji i elastyczności, nie mieliśmy żadnego ogniska COVID-9 w naszych placówkach. Nie możemy też zapomnieć o kwestii zapewnienia klientom dostępu do informacji, co było szczególnie ważne w czasie obowiązywania godzin dla seniorów. Kupujący byli często zdezorientowani – nie wiedzieli, czy mają prawo przebywać w danym momencie w sklepie, czy nie. Problemy te były szczególnie widoczne w weekendy. Od początku pandemii prowadziliśmy i nadal prowadzimy aktywną kampanię informacyjną – zarówno w sklepach, jak i online, tak by zapewnić kupującym stały dostęp do informacji.

Co musieli Państwo zmienić?

Pierwszymi krokami, jakie podjęliśmy, było wyposażenie naszych pracowników w odpowiednie środki ochronne. Sklepy zostały także wyposażone w środki dezynfekujące dla klientów. Wyznaczyliśmy pracowników do kierowania ruchem w czasie godzin dla seniorów. Ich zadaniem było dopilnowanie, by na terenie sklepu przebywały tylko te osoby, które były do tego w danym momencie uprawnione.

więcej informacji:

Netto Polska RSS ALERT    /    Janusz Stroka RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    sklepy RSS ALERT    /    trendy konsumenckie RSS ALERT    /    pandemia RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • Dobre! 2021-03-10 09:35:41
    Kup se pan Bentley'a w cenie Forda flotowego...
  • Qwerty 2021-03-12 15:25:29
    Najwyższą jakość czyli produkty bez palmy i konserwantôw, czyli coś o co w netto problem.
  • bjorn 2021-03-18 12:40:40
    geniusz biznesu, głębokie zrozumienie preferencji konsumentów - już nie jakość za najniższą cenę, teraz najwyższa jakość za jak najniższą cenę. Doskonała diagnoza rynku i preferencji konsumenckich, wnikliwa analiza. Warto takim ludziom płacić wielokrotność wynagrodzeń albowiem ich kompetencje i zdolność do formuowania trafnych diagnoz przewyższa wielokrotnie zdolności przeciętnego pracownika firmy. Chapeu bas

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.230.173.249
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!