Prezes Netto Polska: Wypracowaliśmy nową strategię rozwoju
- Autor: Olimpia Wolf, www.portalspozywczy.pl
- Data: 07-12-2018, 10:46

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
- W ubiegłym roku otworzyliśmy siedem sklepów. W tym roku trzy, ale jeden z nich – usytuowany w gdańskiej galerii Madison – to sklep w najnowszym koncepcie 3.0, która jest realizowana w ramach nowej strategii Netto - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Janusz Stroka, prezes sieci handlowej Netto Polska.
- Od przyszłego roku rozwój Netto na polskim rynku przyspieszy, zamierzamy otwierać od 30 do 40 sklepów rocznie. Zmodyfikowaliśmy jednak nieco dotychczasową strategię i nie tylko budujemy sklepy na własnych działkach, ale także szukamy lokalizacji w prestiżowych, dogodnie zlokalizowanych centrach handlowych - tłumaczy.
komentarze (1)
Szkoda, że kupcy nie porównują najlepszych ofert przy zakupch produktów na podatawie jakości i ceny, tylko wybierają dostawców wedlug swoich „widzi mi sie”....
Odpowiedz