Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Prezes Netto Polska: Wypracowaliśmy nową strategię rozwoju

  • Autor: Olimpia Wolf, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 07-12-2018, 10:46
W ciągu dwóch ostatnich lat byliśmy skoncentrowani na remontach i remodelingu naszych starszych placówek i przede wszystkim na wypracowaniu nowej strategii rozwoju - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Janusz Stroka, prezes sieci handlowej Netto Polska.
Prezes Netto Polska: Wypracowaliśmy nową strategię rozwoju
Janusz Stroka, prezes sieci handlowej Netto Polska. Fot. materiały prasowe

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- W ubiegłym roku otworzyliśmy siedem sklepów. W tym roku trzy, ale jeden z nich – usytuowany w gdańskiej galerii Madison – to sklep w najnowszym koncepcie 3.0, która jest realizowana w ramach nowej strategii Netto - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Janusz Stroka, prezes sieci handlowej Netto Polska.

- Od przyszłego roku rozwój Netto na polskim rynku przyspieszy, zamierzamy otwierać od 30 do 40 sklepów rocznie. Zmodyfikowaliśmy jednak nieco dotychczasową strategię i nie tylko budujemy sklepy na własnych działkach, ale także szukamy lokalizacji w prestiżowych, dogodnie zlokalizowanych centrach handlowych - tłumaczy.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Ciastek 2018-12-10 09:33:21

    Szkoda, że kupcy nie porównują najlepszych ofert przy zakupch produktów na podatawie jakości i ceny, tylko wybierają dostawców wedlug swoich „widzi mi sie”....

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!