Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Prezes Organic Farma Zdrowia: Millenialsi to niezwykle aktywni klienci

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 18-08-2017, 09:36
Millenialsi są niezwykle aktywnymi klientami, w przeciwieństwie do większości pozostałych konsumentów. Przejawiają zainteresowanie, dopytują się, oczekują porady, pomocy - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Sławomir Chłoń, Prezes Zarządu Organic Farma Zdrowia.
Prezes Organic Farma Zdrowia: Millenialsi to niezwykle aktywni klienci
Sławomir Chłoń, Prezes Zarządu Organic Farma Zdrowia. Fot. materiały prasowe OFZ

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Millenialsi należą do grupy naszych najbardziej perspektywicznych klientów. Obserwujemy pozytywne zmiany zachodzące na rynku. Do tej pory millenialsi mało interesowali się organiczną żywnością, sposobem odżywiania, w porównaniu np. ze Stanami Zjednoczonymi czy Europą Zachodnią - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Sławomir Chłoń, Prezes Zarządu Organic Farma Zdrowia.

Dodaje, że obecnie zachodzi pewna przemiana. - Najpierw było szaleństwo w zakresie „fitness” – odwiedzanie fitness klubów, siłowni, jeżdżenie na rowerze, bieganie, przejawianie szeroko pojętej aktywności fizycznej. Do pewnego momentu obserwowaliśmy jednak, że wiele osób przywiązuje bardzo dużą wagę do bycia „fit”, ale nie przejawia zainteresowania zdrowym jedzeniem, a wręcz przeciwnie, popularnością cieszyły się chemiczne odżywki i niezbyt zdrowe jedzenie. Było to zadziwiające, gdyż jedno z drugim stało w sprzeczności - mówi Sławomir Chłoń.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • BDM 2017-08-21 09:20:56

    no z moich doświadczeń wynika że ta grupa konsumencka ( mocno niszowa ) swoją aktywność dzieli tak - wpływ od rodziców - kupuję - potem długo długo nic ( schabowe u mamy bo pustka w kieszenie ) i boom rodzice wspomogli - potem długo długo nic. I teraz pytanie - czy utrzymasz pan firmę od wpływu do wpływu ? Szczerze wątpię ....

    Odpowiedz
  • AB 2017-08-21 09:57:48

    @BDM - obawiam sie, ze pomyliles generacje. Ich grupa docelowa sa starsi millenialsi, a nie mlodsi (studenci i nastolatkowie) i generacja Z.

    Odpowiedz
  • observer 2017-08-21 12:56:25

    milenialsi starsi młodsi generacje Z Y T - marketingowy bełkot i tyle - każdy towar ma swojego kupca jeśli jest dobrze opakowany i ma dobrą cenę - reszta to kompletne bzdury wymyslone przez pożal się boże oderwanych od rzeczywistości marketingowców. Można prawić dyrdymały o grupach docelowych takich i owakich a i tak producent ściągnie gacie przed kupcem z sieci i mozna te analizy wsadzić między bajki bo liczy się przychód a co za nim idzie nędzna bo nędzna ale marża

    Odpowiedz
  • Psycholog 2017-09-01 08:17:30

    @observer - dziekuje ze podzieliles sie z nami swoimi doswiadczeniami, a teraz podciagnij te gacie co to je zdjales i poszukaj jakisc grupy wsparcia. Swiat jest piekny! Pozdrawiam.

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!