Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Prezes Organic Farma Zdrowia: Rośnie świadomość konsumencka (wideo)

Klienci sklepów z ekologiczną żywnością są coraz bardziej świadomymi konsumentami, a my dbamy o to, aby edukować ich na temat żywności bio - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Sławomir Chłoń, prezes Organic Farma Zdrowia.

Prezes Organic Farma Zdrowia: Rośnie świadomość konsumencka (wideo)
Rozmowa ze Sławomirem Chłoniem, prezesem Organic Farma Zdrowia. Fot. PTWP

Autor: Olimpia Wolf, www.portalspozywczy.pl
Data: 27-09-2018, 11:35

 Jakie widać trendy konsumenckie wśród osób, które kupują żywność ekologiczną? 

Wśród klientów kupujących żywność ekologiczną można dostrzec niesamowitą zmianę zachowań - jeszcze kilka lat temu, gdy do naszych sklepów dojechały jajka, świeży sklep czy kurczaki ekologiczne, wręcz dopytywali się, dzwonili, czy towar dojechał. Dzisiaj czasy zmieniły się zupełnie – nasz klient oczekuje – tak jak w sklepie konwencjonalnym – pełnego asortymentu, możliwości wyboru produktów niekoniecznie jednej marki, o różnej gramaturze w zależności od potrzeb. Stąd wśród konsumentów oczekiwanie sklepu świetnie zaopatrzonego we wszystkie produkty spożywcze z dużym wyborem. 

Jakie rodzaje produktów świeżych cieszą się szczególną popularnością? 

Można powiedzieć, że wszystkie, oczywiście najbardziej warzywa i owoce, ponieważ są to produkty, które najbardziej kojarzą się z ekologią i zdrowym odżywianiem. Klienci pytają również o mięso, wędliny, nabiał, jajka, pieczywo, tak więc wygrywamy tym, że oferujemy pełną gamę świeżych, pysznych produktów i w tej chwili oferta świeżych przeważa nad asortymentem suchych produktów. 

Czy można zauważyć wzrost świadomości konsumenciej?

Zdecydowanie. Jest już znacznie łatwiej rozmawiać z klientami o rolnictwie ekologicznym, produktach i certyfikatach. Większość klientów albo już o tym wie, albo słyszała i z przyjemnością się dopytuje, a my chętnie ich edukujemy. Również poprzez komunikację wizualną chcemy klientom pokazywać, co to jest rolnictwo ekologiczne, co to jest certyfikat, gdzie go szukać na produkcie, jak go odczytywać i dlaczego jest to tak ważne.

Organic Farma Zdrowia to sieć 35 samoobsługowych delikatesów z produktami ekologicznymi. Firma posiada też sklep internetowy www.organic24.pl realizujący zamówienia wysyłkowe na terenie całego kraju. W pierwszym półroczu 2018 roku sieć osiągnęła sprzedaż w wysokości niemal 50 mln zł, co oznacza wzrost o 6,53% w stosunku do tego samego okresu 2017 roku.

Zapraszamy też do obejrzenia pozostałych rozmów wideo ze Sławomirem Chłoniem:

Prezes Organic Farma Zdrowia: Europejskie sklepy z żywnością ekologiczną zmieniają się (wideo)

Prezes Organic Farma Zdrowia: Stawiamy na sklepy o dużej powierzchni (wideo)

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Sławomir Chłoń RSS ALERT    /    Organic Farma Zdrowia RSS ALERT    /    sklepy ekologiczne RSS ALERT    /    żywność ekologiczna RSS ALERT    /    żywność bio RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.208.202.194
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!