Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Handel

Prezes PGS: Wdrożenie marki własnej O! było dobrym pomysłem

  • Autor: dlahandlu
  • Data: 28-12-2017, 08:38
Wdrożenie marki własnej O! Dobre Pewne Twoje to największe wyzwanie z jakim zmierzyliśmy się w mijającym roku 2017 – ocenia prezes Polskiej Grupy Supermarketów Michał Sadecki. Jego zdaniem, projekt odniósł sukces – marka cały czas powiększa się o nowe kategorie produktów i generuje coraz większy udział w obrotach firmy. W kolejnym roku PGS zamierza nadal rozwijać markę własną i chce powiększyć sieć o 30-40 nowych placówek - czytamy na dlahandlu.pl.
Prezes PGS: Wdrożenie marki własnej O! było dobrym pomysłem
Michał Sadecki, prezes PGS

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- 2017 był rokiem wielu wyzwań stojących przed Grupą. Najważniejszym z nich było wdrożenie marki własnej O! Dobre Pewne Twoje, które miało miejsce w pierwszym kwartale 2017 – po blisko dwóch latach od pojawienia się pomysłu. Dziś możemy uznać całą operację za sukces, ponieważ produkty marki własnej liczą ponad 100 artykułów i stanowią coraz większy procent obrotów magazynu centralnego. Kolejnym istotnym wydarzeniem dla Polskiej Grupy Supermarketów było uruchomienie centrum logistycznego w Żabiej Woli, które było bardzo ważnym punktem strategii rozwoju – wymienia Michał Sadecki, w rozmowie z dlahandlu.pl.

- W 2018 roku wciąż będziemy skupiać się na rozwoju marek O! Dobre Pewne Twoje oraz O! Dobre Polskie Twoje. Już w pierwszym kwartale planowane są kolejne serie produktów – m.in. kosmetyki oraz artykuły spożywcze pochodzące z upraw ekologicznych. To absolutny priorytet w naszej strategii. Oczywiście będziemy starać się rozwijać również sieć naszych sklepów, wzmacniając przy tym efekt skali. Oczekuję, że w przyszłym roku Grupa może powiększyć się o 30-40 nowych placówek - dodaje.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!