Prezes PGS: Wdrożenie marki własnej O! było dobrym pomysłem
- Autor: dlahandlu
- Data: 28-12-2017, 08:38

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
- 2017 był rokiem wielu wyzwań stojących przed Grupą. Najważniejszym z nich było wdrożenie marki własnej O! Dobre Pewne Twoje, które miało miejsce w pierwszym kwartale 2017 – po blisko dwóch latach od pojawienia się pomysłu. Dziś możemy uznać całą operację za sukces, ponieważ produkty marki własnej liczą ponad 100 artykułów i stanowią coraz większy procent obrotów magazynu centralnego. Kolejnym istotnym wydarzeniem dla Polskiej Grupy Supermarketów było uruchomienie centrum logistycznego w Żabiej Woli, które było bardzo ważnym punktem strategii rozwoju – wymienia Michał Sadecki, w rozmowie z dlahandlu.pl.
- W 2018 roku wciąż będziemy skupiać się na rozwoju marek O! Dobre Pewne Twoje oraz O! Dobre Polskie Twoje. Już w pierwszym kwartale planowane są kolejne serie produktów – m.in. kosmetyki oraz artykuły spożywcze pochodzące z upraw ekologicznych. To absolutny priorytet w naszej strategii. Oczywiście będziemy starać się rozwijać również sieć naszych sklepów, wzmacniając przy tym efekt skali. Oczekuję, że w przyszłym roku Grupa może powiększyć się o 30-40 nowych placówek - dodaje.
komentarze (0)