• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Prezes Piotr i Paweł: Nie wykluczamy wybudowania kolejnego centrum dystrybucji, na południu kraju

Sieć Piotr i Paweł nie wyklucza, że za 3-4 lata otworzy kolejny magazyn logistyczny, tym razem na południu kraju. - Magazyn powstanie, gdy zwiększy się liczba naszych sklepów w tamtym regionie - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl prezes sieci Piotr Woś.
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 20-06-2011, 11:26
Prezes Piotr i Paweł: Nie wykluczamy wybudowania kolejnego centrum dystrybucji, na południu kraju
Piotr Woś, prezes zarządu sieci supermarketów Piotr i Paweł

Prezes ocenia, że obecnie zapleczem dla południa, jak i wschodu kraju jest nowo otwarty magazyn pod Warszawą.

- Dotychczas mieliśmy centrum dystrybucyjne pod Poznaniem, co znacznie ograniczało naszą ekspansję na wschodzie i południu kraju. Szczególnie, że transport produktów świeżych np. z Poznania do Białegostoku, czy Chrzanowa mógł się wiązać z uszczerbkiem dla jakości tego typu produktów. Magazyn w Błoniach jest zapleczem produktów świeżych nie tylko dla Warszawy, ale dla całego wschodu i południa kraju - mówi Piotr Woś.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

I dodaje, że to właśnie produkty świeże są największą przewagą sieci wobec innych sklepów w segmencie up-marketowym.

- Myślę, że wygrywany na takich kompetencjach, jak jakość obsługi i jakość produktu. Potrafimy świetnie wykorzystać naszą logistykę produktów świeżych, czyli warzyw i owoców, czy nabiał. Te kategorie rozwijają się w naszych sklepach bardzo mocno. I nimi jesteśmy w stanie konkurować z pozostałymi graczami - ocenia prezes sieci Piotr i Paweł.

Prezes zaznacza, że obecnie potencjał sieci pod względem liczby sklepów na południu kraju ciągle jest niewielki i nie pozwala na uruchomienie tam trzeciego centrum dystrybucyjnego, ale spółka ma to w planach.

- Magazyn powstanie, gdy liczba lokalizacji na tym terenie będzie uzasadniała powstanie takiego obiektu. W przypadku produktów świeżych wystarczy nieco ponad 20 sklepów. W przypadku produktów suchych, aby taka inwestycja miała sens ekonomiczny musi być to znacznie więcej lokalizacji - mówi prezes.

- W pewnej perspektywie zakładamy, że na południu powstanie kompleks magazynowy podobny do tego w Poznaniu z częścią dla produktów świeżych i suchych. Południe kraju to naprawdę duży i obiecujący rynek - dodaje.

Jego zdaniem, potrzeba około 3-4 lat, aby osiągnąć odpowiedni efekt skali.

- Wszystko będzie oczywiście zależało od tego jak intensywnie będziemy się rozwijać w danym regionie. Zawsze staramy się wybierać tylko najlepsze lokalizacje. Dla nas priorytetem jest dobra lokalizacja, a nie dany rejon kraju. To oznacza, że mając np. do wyboru lokalizację w Gdańsku i Krakowie, to jeżeli lepsza będzie ta w Gdańsku, to bez wahania ją wybierzemy - ocenia Piotr Woś.

Przeczytaj także:

Prezes sieci Piotr i Paweł: Każdego roku w naszych sklepach pojawi się ok. 200 produktów marki własnej

 

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!