Prezes POHiD o reformulacji produktów: Kluczowym aspektem jest informacja i edukacja
- Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
- Data: 11-12-2017, 15:47

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
W minionym tygodniu IŻŻ oraz organizacje branżowe podpisały „List intencyjny na rzecz optymalizacji wartości energetycznej lub/i składu produktów spożywczych w Polsce”. W inicjatywę zaangażowała się m.in. Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji, skupiająca największe sieci handlowe.
– Rola sieci handlowych jest bardzo duża, ponieważ mamy na co dzień kontakt z klientem. W związku z powyższym jesteśmy w stanie rekomendować pewne nawyki żywieniowe. Takimi działaniami są chociażby organizowane różne akcje i promocje związane z zakupem i sprzedażą produktów organicznych, zdrowego żywienia, nakłaniania do sięgania po produkty niskokaloryczne i czytania etykiet. Jest to bardzo ważne, aby klient był poinformowany o składzie kupowanego produktu. Taką praktykę stosujemy już od dłuższego czasu – wyjaśniła Renata Juszkiewicz.
komentarze (0)