Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Prezes sieci Decathlon: Bierzemy udział w prozdrowotnej rewolucji

Decathlon rozpoczął współpracę z firmą Purella Superfoods. Dlatego o strategii asortymentowej, ekosystemie ominchannel i testowanych rozwiązaniach w rozmowie z Edytą Kochlewską mówi David Derouane, prezes zarządu Decathlon Polska.

Prezes sieci Decathlon: Bierzemy udział w prozdrowotnej rewolucji
David Derouane, prezes zarządu Decathlon Polska

Wprowadzacie Państwo na półki Decathlonu produkty spożywcze od Purelli? Czy to początek nowej filozofii w myśleniu o ofercie sklepu sportowego?

Dzięki takim nietypowym wydarzeniom jak lockdown pewne rzeczy widać wyraźniej. I tak kiedy zaczął się Covid zapytaliśmy wszystkich liderów Decathlon, jak ich zdaniem, trend umocni się w czasie i po zakończeniu epidemii. Oczywiście jedną z najpopularniejszych odpowiedzi była powszechna digitalizacja handlu, ale również większe zainteresowanie zdrowym trybem życia. Dla naszych klientów uprawianie sportu oznacza to nie tylko ćwiczenia, ale także zdrowe odżywianie. Covid uświadomił nam, że nasza oferta nie wybiega aż tak daleko i postanowiliśmy to zmienić. Oferta Purelli jest tym, co stanowi doskonałe dopełnienie naszego asortymentu w tej układance prozdrowotnej.

Wierzymy, że to dopiero początek naszego rozwoju w tym segmencie, bo zainteresowanie zdrowym odżywianiem rośnie. Widzimy to na półkach sklepów spożywczych. My także zamierzamy wziąć udział w tej rewolucji i oferować coraz więcej produktów nie tylko do ćwiczeń, ale także zdrowego odżywiania, czy uzupełniania energii w czasie ćwiczeń.

Covid ujawnił także wagę lokalności. Jak ten element wpłynie na Państwa działalność?

Dostrzegamy wzrost znaczenia lokalności i zorientowanie się klientów na ofertę bliższą, także geograficznie. Stąd m.in. nasz pomysł na współpracę z polskim producentem Purellą na lokalnym rynku. Możliwe, że ta współpraca ewoluuje w przyszłości na inne rynki, ale zaczynamy tutaj. Zauważamy też lokalne upodobania Polaków, którzy znacznie bardziej niż konsumenci we Francji czy Hiszpanii są zainteresowani ofertą odżywek dla osób uprawiających sport. Odpowiadamy na ich potrzeby znacznie szerszą półką niż nasze sklepy we Francji czy Hiszpanii.

Szukamy także lokalnych dostawców, aby móc korzystać z dobrodziejstw krótszych łańcuchów dostaw. W ciągu kilku najbliższych miesięcy otworzymy w Polsce dużą fabrykę rowerów wspólnie z lokalnym partnerem. Będziemy tam produkować ponad 1 milion rowerów rocznie wyłącznie dla Decathlon. Od kilkunastu lat Polska jest ważnym krajem w globalnym łańcuchu dostaw, mamy kilka lokalnych partnerstw, związanych z produkcją sportowych produktów plastikowych oraz metalowych.

Więcej czytaj na www.dlahandlu.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

David Derouane RSS ALERT    /    Decathlon RSS ALERT    /    Purella Superfoods RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 100.24.125.162
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!